ارسطو عزتیان مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی در رابطه با مسائل گمراه‌ کننده‌ای که در برنامه نود اعلام شد ،اظهار داشت:  گزارشی که از رخدادهایی در بین بازیکنان ملوان خبر می‌دهد که هرگز اتفاق نیفتاده‌ و نخواهد افتاد . باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی تاکید می‌ دارد که هیچ‌گونه مساله تبانی و شرط بندی در بین بازیکنان این باشگاه وجود خارجی نداشته و رخ نداده است.  برای همیشه از خلوص ، پاکی و حس ورزش دوستانه خود دفاع خواهد نمود ، باشگاه ملوان این موضوع را به شدت محکوم و خواستار برخورد با افراد مطرح‌کننده این موضوع می باشد .

وی افزود: این حرف‌ها آن قدر کثیف و بزدلانه است که می‌خواهند زحمات اعضای کادر فنی و بازیکنان ملوان را زیر سوال ببرند . پوریا غلامی یکی از متعصب ترین و متعهد ترین و با اخلاق ترین بازیکنان تیم فوتبال ملوان است  که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۳ موفق به گلزنی به تیم نفت مسجد سلیمان شد و در آن بازی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود ، پورغلامی از جمله بازیکنان خوب و بی حاشیه تیم فوتبال ملوان است. باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در جهت حمایت از این بازیکن تا حصول نتیجه نهایی در مورد این شائبه ، موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد نمود

مدیر روابط عمومی ملوان تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد با تهمت‌های بی پایه و بی اساس دکانی برای ماندن در فوتبال باز کرده‌اند و سعی دارند تا با پا گذاشتن بر ارزش‌های انسانی و با لگدمال کردن آبرو و حیثیت دیگران آینده خود را بسازند ، از این‌ رو مدیریت روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی به عنوان نماینده هواداران و مردم غیرتمند انزلی این نوع رفتارها را محکوم و پی‌گیری از طریق مراجع ذی‌ صلاح و قضایی را برای خود محفوظ می دارد . و بار دیگر یاد آوری می کنیم که باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی هرگونه ارتباطی را با شبهات پیش آمده رد می نماید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.