مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت تهران که با برد ۳ بر صفر همراه بود, اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازی آخرمان در جم با پیروزی تمام شد چون در نیم فصل دوم به هواداران بدهکار بودیم. چون در نیم فصل دوم در خانه خوب نتیجه نگرفته‌ بودیم, به بچه‌ها گفتم آخرین بازی‌ که در این شهر داریم را باید پیروز و بعد برای بازی بعدی آماده شویم. باید تشکر کنم از اصحاب رسانه که در ۲ سال گذشته از تیم حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها در سال‌های بعد هم ادامه داشته باشد. من چه باشم و چه نباشم باید از سوی مسؤلان استان بوشهر مثل یکی دوسال گذشته از این تیم حمایت شود.

وی درباره دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت تهران تصریح کرد: بازی یک طرفه بود و با توجه به اینکه نفت برای پیروزی به میدان آمده بود, با دو مهاجم بازی کرد آن هم در حالی که بیشتر تیم‌ها در جم برای نباختن به میدان می‌آمدند. باید به بازیکنان خودمان تبریک بگویم که با وجود اینکه شرایط خوبی ندارند, شرافتمندانه بازی کردند و نشان دادند در روز‌های سخت هم خوب بازی می‌کنند. خوشحالم برای اینکه حقانیت‌مان راثابت کردیم, در حالی که برخی‌ها می‌گفتند این دو تیم نفتی هستند و ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد اما ما شرافتمندانه بازی کردیم.

تاتار در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای حفظ بازیکنان در فصل بعد وجود دارد, گفت: من روز گذشته هم راجع به خیلی از مسائل صحبت کردم، اگر من جای مالک یا مدیریت باشگاه بودم با چنگ و دندان این بازیکنان را حفظ می‌کردم چون اینها حقانیت‌شان را ثابت کردند و نشان دادند که چه کیفیتی دارند. طبیعی است که اگر آنها راضی نباشند در تیم نمی‌مانند، شما دیدید تیم‌های دیگر بازیکنان بزرگی داشتند اما آنها جلوی بچه‌های ما دست و پا بسته بودند. امیدوارم مشکلات بازیکنان حل شود، چرا که این بازیکنان به پارس جنوبی و این شهر و ورزشگاه عادت کرده‌اند. امیدوارم به آنها رسیدگی شود.

سرمربی پارس‌جنوبی افزود: نفت آمده بود که این بازی را ببرد، آن هم در حالی که در این ورزشگاه تیم‌هایی مثل فولاد و ذوب‌آهن بسته بازی می‌کردند و می‌خواستند که اینجا نبازند اما ما هم در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم، مقابل استقلال خوزستان و یا ذوب‌آهن امتیازاتی را از دست دادیم که از روی بدشانسی بود. امیدوارم بازی بعد را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم تا صعودی در جدول داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه چرا از ابتدای فصل به جوان‌های تیم کمتر اعتماد کردید؟ گفت: از اول فصل در کورس بالای جدول بودیم و فرصت این کار فراهم نمی‌شد و ممکن بود با بازی دادن جوان‌ها از کورس عقب بیفتیم اما این فرصت را الان داریم، احمد یاری یکی از جوان‌های خودمان هست، همچنین جوان‌های بومی دیگری هم داریم که مطمئناً همه آنها رشد می‌کنند.  امیدوارم حمایت‌های لازم صورت بگیرد. احمدیاری بازیکنی است که خیلی زود پله‌های ترقی را طی می‌کند.

تارتار در ادامه با اشاره به حمایت پرشور هواداران این تیم خاطرنشان کرد: تیم ما تیمی است که دوست‌داشتنی است و هواداران خوبی دارد، واقعا هواداران خوبی داریم که باید از آنها تشکر کنم. در پایان این بازی هم با تشویق‌هایی که کردند به خوبی ما را بدرقه کردند که حتی اشک در چشمان من جمع شد. امیدوارم برای آنها امکانات بیشتری فراهم شود مانند ایاب و ذهاب. این تیم برای کل استان است و از شهرهای دیگر برای تشویق به جم می‌آیند که لازم است امتیاز این تیم در لیگ برتر بماند چرا که نشاط اجتماعی خاصی را در استان به وجود آورده است. مسئولان باید به فکر باشند چون تیمی که هوادار دارد و تیمی که هوادار ندارد متفاوت است در این بازی هر دو تیم نفتی بودند اما ما کجا و نفت تهران کجا. آنها یک هوادار هم ندارند برای آنها باید تماشاگر جمع کنید اما وقتی تیمی مثل ما تماشاگر دارد باید ازش حمایت شود.

سرمربی پارس‌جنوبی درباره اینکه برای فصل بعد از سایر تیم‌ها پیشنهادی دارد یا خیر؟ عنوان کرد: مربیگری شغل ما است، پیشنهاداتی وجود دارد اما اولویتم پارس جنوبی است. برای این تیم خون دل خوردیم تا به اینجا برسد، مسئولان سیاسی استان مانند خانم دکتر الماسی دارند دلسوزانه تلاش می‌کنند. باید مشکلات حل شود و اگر حل نشود هیچ فایده‌ای ندارد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.