قاضی مهدی خدابخشی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر طی اجرای دو عملیات منسجم و ضربتی دو محموله افیونی را در حاشیه مشهد کشف و ضبط کردند. 

وی افزود: اولین محموله که مقدار ۸۷کیلو تریاک بود از یک دستگاه خودروی سواری در منطقه قلعه خیابان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد. 

خدابخشی تصریح کرد: دومین محموله نیز ۱۰۰کیلو تریاک بود که از یک خانه مسکونی در شهرک شهید رجایی کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند. 

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با هشدار به قانون شکنان گفت: امروز دادسرا با افرادی که با قاچاق مواد مخدر به مشهد قصد برهم زدن امنیت جامعه و نیز از بین بردن سلامت روانی آن را دارند بدون هیچ مماشات برخورد خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: علاوه بر این افرادی که با اجاره کردن مراکزی شبیه به خانه مسکونی در حاشیه شهر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کنند بدانند در صورت محرز شدن جرم شان دادسرا برای پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد. 

خدابخشی  تاکید کرد: صاحبان املاک مسکونی و نیز آژانس های معاملات املاک از اجاره دادن ملک خود به افراد بلا هویت و نیز مشکوک جدا خودداری کنند چرا که در صورت وقوع جرائمی از قبیل توزیع مواد مخدر بر اساس قانون آنها نیز مجرم بوده و با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.