براساس گزارش روز یکشنبه روزنامه &#۳۹;سان&#۳۹;، جوروجینیو هافبک تیم ناپولی منچسترسیتی را به منچستر یونایتد ترجیح می دهد. منچسترسیتی که برای تقویت خط میانی خود دست به کار شده است، علاوه بر جورجینیو، تیاگو آلکانترا و فرد را نیز زیر نظر دارد، اما در مورد جورجینیوی ایتالیایی در صدد است تا گوی سبقت را از حریف همشهری خود برباید.

بازار گرمی پرز برای فروش &#۳۹;بیل&#۳۹;

قیمت پیشنهادی رئال مادرید برای گرت بیل به 70 میلیون یورو کاهش یافته است؛ به نظر می رسد فلورنتیو پرز که درصدد است تا تابستان امسال از شر بیل خلاص شود، با کاهش قیمت قصد دارد باشگاه ها را برای خرید بیل به جان هم بیندازد و در نهایت او را به مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به فروش برساند.

«حرفش را نزن»

روزنامه های اسپانیایی مطالب زیادی را در مورد خداحافظی اینیستا از بارسلونا منتشر کرده اند. با این حال اینیستا هنوز هیچ گونه خبری را به صورت رسمی تایید نکرده است؛ با این حال صفحه اختصاصی 'لالیگا' در شبکه های اجتماعی پس از گلزنی وی در دیدر دیشب مقابل سه ویا، پستی را با عنوان 'پایان اینیستا' منتشر کرد. گفتنی است هواداران آبی و اناری پوشان پس از درخشش هافبک 33 ساله خود در بازی شب گذشته برابر سه ویا در صفحات مجازی از اینیستا خواستند تا از تصمیمش منصرف شود.

شیاطین &#۳۹;سرخ&#۳۹; و شیاطین &#۳۹;سرخ تر&#۳۹;

رفتارهای خوزه مورینیو در رختکن منچستریونایتد منجر به دودستگی در تیم شده است؛ مربی پرتغالی شیاطین سرخ باوجود پیروزی برابر برایتون، اخیرا بازیکنانش را به شدت مورد انتقاد قرار داد که متعاقبا واکنش شدید رسانه ها را در پی داشت او به ندرت با پوگبا صحبت می کند و رفتار نامناسبش با لوک شاو موجب آزار و خشم سایر بازیکنان شده است. علاوه براین آن طور که به نظر می رسد منچستریونایتد عزم خود را برای رقابت با بارسلونا بر سر جذب 'کلمنت لنگله' جزم کرده است. مدافع 22 ساله تیم سه ویا که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یکی از ستون های حذف منچستر بود، با آهنگی یکنواخت و کم افت فصل خوبی را در اسپانیا سپری کرده و به همین دلیل مورد توجه این دو باشگاه قرار گرفته است

جدایی توافقی یا طلاق با &#۳۹;مهریه&#۳۹;

رقم بالای فسخ قرارداد آنتونیو کونته فعلا باعث ابقای او شده است. آبی های لندن که ماندن کونته را به نفع خود نمی بینند، قصد دارند تا بدون پرداخت این مبلغ هنگفت تا پایان فصل از شر وی خلاص شوند. مسئولان چلسی معتقدند با توجه به پیشنهادهای وسوسه انگیزی که تا فصل تابستان برای کونته پیش خواهد آمد، وی در نهایت برای خروج با باشگاه توافق می کند.

«دنبال کننده های حقیقی بیشتر از مجازی»

براساس گزارش ها، 6 باشگاه به دنبال جذب 'مروان فلاینی' هافبک تیم منچستر یونایتد هستند.

پاری سن ژرمن، یوونتوس، بشیکتاش، موناکو، وستهام و لسترسیتی امیدوارند تا رضایت این هافبک بلژیکی را برای پیوستن به تیم هایشان جلب کنند که در این میان پاری سن ژرمن و یوونتوس محتمل ترین گزینه ها محسوب می شوند.

چلسی بی پول تر از همیشه

دو تیم چلسی و آرسنال مصرانه به دنبال جذب لوئیس انریکه هستند. با این حال نداشتن استطاعت آبی ها برای تامین شرایط و درخواست های انریکه موجب شده تا آرسنال وارد گود شود.

مبادله &#۳۹;نا&#۳۹;پایاپای

تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد ممد صلاح را در ازای انتقال عثمان دمبله از لیورپول خریداری کند؛ انتقالی که با منتفی شدن شایعات انتقال گریژمان بیش از همه خوشحالی لیونل مسی را در پی دارد.

لواندوفسکی در تیررس گواردیولا

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی از باشگاه خواسته تا برای جذب مهاجم بایرن مونیخ اقدام کند. با توجه به رابطه نزدیک پپ و مهاجم لهستانی این انتقال محتمل به نظر می رسد.

انریکه و مسی در جمع توپچی ها

تارنمای اکسپرس با اشاره به شایعاتی مبنی بر مذاکرات آرسنال با لوییس انریکه برای هدایت این تیم، از تمایل این مربی برای به خدمت گرفتن لیونل مسی و پیوستن او به جمع توپچی های لندن خبر داد.

&#۳۹;لیفان&#۳۹; مصمم برای خرید موتور بارسلونا 

باشگاه فوتبال چونگ‌کینگ دنگ‌دای لیفان چین که در روزهای اخیر شایعه پیوستن آندرس اینیستا به آن به گوش می رسد، از تمایل خود برای جذب هافبک پا به سن گذاشته و در عین حال سرحال تیم بارسلونا خبر داد.

۲۲ سال باقی مانده در پاری سن ژرمن

بدنبال انتشار خبر جدایی آرسن ونگر از تیم آرسنال، شواهد حاکی از پیوستن این مربی کهنه کار به پاری سن ژرمن است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.