به گزارش رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه با تکرار ادعاهائی مضحک، مدعی شد که تهران باید مواظب رفتار خود بوده و هشدارهای این رژیم را جدی بگیرد!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ایران و حامیانش درباره آنچه انجام می دهد مراقب باشند.

وی در ادامه مدعی شد که ایران بهتر است این رژیم و نظامیان پوشالی اش را محک نزند.

لیبرمن ادعا کرد که ارتش این رژیم می‌تواند از خود دفاع کند و در چند جبهه هم بجنگد!

این در حالیست که ساعاتی پیش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم ساعاتی پیش در کنفرانسی در تل آویو باز هم ادعا کرده بود: ارتش اسرائیل در برابر هر گونه تهدیدی از سوی ایران آماده است! تهدیداتی را از سوی ایران می‌ شنویم. نظامیان ارتش اسرائیل و شاخه‌ های امنیتی ما برای هر رویدادی  آماده هستند.

وی در ادامه مدعی شده بود که نظامیان این رژیم بهادی سنگینی را به طرف مقابل تحمیل خواهند کرد!

گفتنی است، تهدیدات موهوم نتانیاهو در آستانه «روز نکبت» (یوم النکبه) و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم جعلی اسرائیل (۱۴ ماه می مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) به پشتوانه واشنگتن افزایش داشته است.

شایان ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه هفته جاری در پیامی توئیتری سالروز توطئه غرب در تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین را به نخست وزیر این رژیم کودک‌کُش تبریک گفته بود.

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام آورده بود: برای نتانیاهو و مردم اسرائیل در هفتادمین سالروز استقلال بزرگ (!) تبریک می گویم. در هیچ جای دیگری دوستی بهتر نداریم. ماه آینده چشم انتظار انتقال سفارتمان به اورشلیم (بیت المقدس) هستم.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی جروزالم پُست چندی پیش اعلام کرد که سفارت آمریکا در بیت المقدس (اورشلیم) ۱۴ ماه می سال جاری میلادی مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه رسماً افتتاح می شود.

بر این اساس، قرار است ایوانکا ترامپ دختر و جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به نمایندگی از دولت این کشور در مراسم افتتاحیه شرکت کنند.

لازم به ذکر است، «یسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی هم چندی پیش در اظهاراتی وقیحانه از انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس در «روز نکبت» (یوم النکبه) و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس «رژیم جعلی اسرائیل» (۱۴ ماه می مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) خبر داده بود.

درهمین رابطه، مجمع عمومی سازمان ملل ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی با ۱۲۸ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۳۵ رأی ممتنع، پیش‌نویس قطعنامه مربوط به وضعیت قدس را علیه اقدام یکجانبه ترامپ به تصویب رساند.

کشورهای مخالف با این قطعنامه، آمریکا، گواتمالا، هندوراس، جزایر مارشال، میکرونزی، نائورو، پالائو، توگو و رژیم صهیونیستی بودند.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز ۶ دسامبر سال جاری میلادی (۱۵ آذر ماه) اعلام کرده بود که قصد دارد سفارت آمریکا را به بیت المقدس منتقل کند و آن را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی معرفی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.