فرشاد بلفکه گفت: با توجه به حق خوری که در این چند ساله در حق من شد دیگر قصد ادامه فعالیت ندارم.

وی اظهار داشت: برای مثال و در آخرین مورد امسال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بدون هیچ دلیلی من را کنار گذاشتند و نتوانستم حتی یک جلسه تمرین کنم و به دلیل چنین رفتارهایی ادامه کار برای من سخت شده و دیگر نمی توانم ادامه دهم.

این فرنگی کار لرستانی تیم ملی ادامه داد: در حالی باید از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم که در اوج جوانی و قدرت هستم و فقط به دلیل آن که هیچ وقت مورد توجه قرار نگرفتم، در حالی در نخستین حضورم در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب طلا شدم و در پیکارهای امیدهای جهان نیز مدال برنز را به دست آوردم اما اکنون با کارهایی که انجام می شود مجبور به خداحافظی شدم.

وی تصریح کرد: من بدون حتی یک جلسه تمرین بعد از دو ماه در مرحله نخست انتخابی تیم ملی حضور یافتم و وقتی با نوع برخورد و رفتار کادر فنی مواجه شدم تمام انگیزه ام برای کشتی گرفتن از بین رفت.

فرشاد بلفکه فرنگی کار تیم ملی بعد از تغییر وزن از ۷۲ کیلوگرم، در انتخابی تیم ملی در وزن ۷۷ کیلوگرم در مسابقات حاضر شد و در نخستین کشتی مقابل فرید محمدی با نتیجه هشت بر صفر مغلوب شد.

وی در پیکارهای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان که آذر ماه سال ۹۶ در لهستان برگزار شد به مدال برنز دست یافت و در تورنمت بین المللی جام مربیان و قهرمانان اوکراین که اسفند ماه در کی یف برگزار شد در جایگاه سوم قرار گرفت.

مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران روز پنج شنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که چهار نفر نخست مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آوردند.

مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی اواخر اردیبهشت برگزار میشود تا ترکیب تیم های ملی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پیکارهای قهرمانی جهان در مجارستان مشخص شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.