از هم به رسم همیشه موسسه آلمانی رد دات اقدام به معرفی برترین طراحی های سال در اکثر زمینه ها کرده و شرکت یاماها به برنده ثابت این جایزه در زمینه طراحی موتورسیکلت-اسکوتر ها تبدیل شده است.

معرفی محصولات یاماها بعنوان برنده جایزه بهترین طراحی سال +تصاویر

یاماها که از سال 2012 میلادی به طور مستمر برنده بهترین طراحی رد دات شده است، امسال نیز به واسطه طراحی دو محصول «TMax DX» و «XMax300» موفق به تداوم موفقیت خود در زمینه طراحی موتورسیکلت-اسکوترها شد و این دو محصول از سوی موسسه رد دات به عنوان برترین طراحی سال 2018 میلادی شناخته شدند.

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز طراحی محصولات در سراسر دنیاست که در بخش‌های مختلفی اهدا می‌شود و امسال 6300 محصول از 59 کشور در این رقابت حضور داشتند. مسابقات «رد دات» یا همان نقطه قرمز از سال 1954 میلادی تا کنون، به ارزیابی کیفیت و نوآوری در سطح بین المللی می‌پردازد و به میدان رقابت جهانی اکثر شرکت های دنیا در زمینه طراحی محصولات مصرفی بدل شده است.

معرفی محصولات یاماها بعنوان برنده جایزه بهترین طراحی سال +تصاویر

شایان ذکر است که خودروهای برتر امسال در مسابقات رد دات نیز بدین شرح اند که خودروی استونیک در بخش کراس‌اورهای فشرده و نسل سوم پیکانتو در بخش‌ خودروهای شهری توانستند جایزه طراحی رد دات را از آن خود کنند و خودرو استینگر نیز عنوان «بهترین بهترین‌ها» را در بخش طراحی حمل‌و‌نقل کسب کرد. خودروی هیوندایی «کنا» در بخش آفرود و شاسی‌بلند جایزه بهترین طراحی را برد و خودروی «نکسو» نیز در بخش‌ فرعی این رقابت موفق به کسب جایزه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.