سیاوش محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: ورود انواع وسایل نقلیه در محور هراز تا ساعت ۱۲ امشب از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه برقرار است و از ورود خودروها از رودهن به سمت شمال کشور جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز که یکی از مهم‌ترین محور مواصلاتی کشور است هستیم.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد در محور فیروزکوه از شمال به جنوب سنگین و از جنوب به شمال به صورت پرحجم و روان در جریان است و به مرور خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین گزارش شده و به مرور خودروها در حال عبور از این محورها هستند.

محبی با بیان اینکه ترافیک فوق‌سنگین در محور آزادراه تهران ـ پردیس به دلیل تصادف خسارتی در یکی از تونل‌های این آزادراه روی داده است، گفت: در حال حاضر با ورود عوامل پلیس صحنه حادثه پاکسازی و با جمع‌آوری خودروها محور به منظور تردد عادی و روان بازگشایی شده و هم‌اکنون مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران در صورت برخورد با ترافیک‌های سنگین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی با آرامش و شکیبایی ترافیک را پشت سر گذاشته و بدانند طول سفر نیز جزئی از مسافرت است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران متذکر شد: عوامل پلیس راه ویژه شرق استان تهران به صورت آماده‌باش صد درصدی و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات در قالب اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در محورها حاضر هستند و با رانندگان متخلفی که اقدام به انجام حرکات مارپیچ و سبقت از چپ و سرعت کنند برخورد قانونی خواهند کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.