مجتبی تقوی، در باره جادوگری در فوتبال بیان کرد: این حرف شرک است دوازده سال پیش که به عنوان یک مربی در سایپا فعالیت می کردم از این قبیل حرف ها زیاد مطرح می شد که اگر بخواهم در رابطه با جادوگری  صحبت کنم خیلی ها باید جواب پس بدهند و آبروی بسیاری افراد می رود حرف های زیادی در این باره وجود دارد اما من به اصول اخلاقی پایندم و سکوت می کنم.

او در ادامه افزود: اگر جادوگر بیل زن  بود در خانه خودش رو بیل میزد کسانی که این حرف را می زنند حتما خودشان دستی برآتش دارند اما من نمیدانم جادوگر واقعا وجود دارد یا خیر؟

تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند 

تیم ملی با یک برنامه ریزی مناسب و با استفاده از تجربه های کی روش در دوره گذشته می تواند از گروه خود صعود کند در حال حاضر تیم ملی  شرایط خوبی دارد چرا که بازیکنان جوان هستند و از سرعت بالایی برخوردارند همچنین مراکش ما را دست کم گرفته است و ما می توانیم با استفاده از این موضوع  به راحتی این تیم را شکست دهیم.

شفر شاید در دراز مدت جواب ندهد

پیشکسوت تیم فوتبال سایپا درباره شفر و برانکو عنوان کرد:  شفر شخصیت مناسبی دارد و موفق شده است که  استقلال را از رتبه سیزدهم جدول به رتبه سوم برساند اما معتقدم که اگر شفر چند سالی در یک تیم بماند ممکن است رابطه بازیکنان با او خیلی خوب پیش نرود.

او ادامه داد : برانکو مربی  بسیار باشخصیت و با تجربه است وبا فرهنگ ما آشنایی کامل دار ، او تاکنون  دو مقام قهرمانی برای پرسپولیس به دست آورده است و همین مسئله باعث شده تا محبوبت زیادی میان هواداران و بازیکنان به دست بیاورد.

برانکو در مورد رضاییان اشتباه کرد

تقوی درباره جدایی رامین رضائیان اظهار کرد: برانکو باید رامین رضاییان را به باشگاه پرسپولیس باز می گرداند چرا که ما در چند سال اخیر و در این پست بازیکن خوبی نداشته ایم اما رضاییان عالی بود وهیچ کدام ازبازیکنان نتوانستند جای او را بگیرند همچنین معتقدم رامین رضاییان یکی از بهترین های ایران است با این حال برانکو  با پا درمیانی علی پروین  هم حاضر نشد تا او را به تیم بازگرداند به نظرم برانکو اشتباه بزرگی مرتکب شد و همین مسئله می تواند باعث ناراحتی دیگر بازیکنان شود. 

شرایط تیم های پائین جدول سخت است 

پیشکسوت باشگاه سایپا در پایان و درباره شرایط تیم های انتهای جدول گفت:  شرایط برای همه تیم های انتهای جدولی مشکل است، مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس آنهم ۳ هفته زودتر از موعد تنها شانس تیم های پایین جدولی است و این مسئله باعث می شود که تیم های رده بالا و حتی میانه جدول هم در مصاف با آن ها میل کمتری به برد داشته باشند به طور قطع در بازی های پایانی لیگ برتر فوتبال هر تیمی که از شرایط روحی مناسبی سود ببرد عملکرد بهتری  خواهد داشت، معتقدم در حال حاضر تیم نفت تهران شرایط روحی نامناسبی دارد و شانس باقی ماندنش در لیگ برتر کمتر از دیگر تیم ها است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.