متن کامل این تذکرات که توسط علی‌اکبر رنجبرزاده قرائت شد، به شرح زیر است:

دهمرده نماینده زابل به وزیر نیرو: چرا در رابطه با انتقال آب از دریای عمان برای آب شرب زاهدان و زابل اقدام جدی صورت نمی‌گیرد.

محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش: پرداخت سریع مطالبات فرهنگیان، حقوق معوقه معلمین و بسته‌های حمایتی و حق‌التدریسی.

دهمرده نماینده زابل به رییس‌جمهور: آقای روحانی لطفا هیاتی را جهت رسیدگی به فاجعه خشکسالی در سیستان اعزام کنید و به داد مردم رسید.

ذوالقدر نماینده میناب و سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیر علوم و تحقیقات: اقدام لازم برای پذیرش دانشجوی خانم در آموزشکده فنی میناب و تکمیل ساختمان آموزشکده فنی میناب.

تاج‌الدین نماینده اصفهان به اتفاق ربیعی، سیاوشی، سلحشوری، ذوالقدر و ساری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در نظر گرفتن همه نوسان‌های اقتصادی ۹۷ در اجرای ماده ۴۱ قانون کار و تعیین میزان حداقل حقوق کارگران.

تاج‌الدین نماینده اصفهان به وزیر نیرو: اجرای ماده ۳۶ قانون برنامه ششم به منظور مدیریت بحران آب آشامیدنی در اصفهان.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر نیرو: ضرورت انجام اقدامات فوری برای تامین آب شرب پنج میلیون مردم استان اصفهان که با روند فعلی مرداد ماه سال جاری آب خوردن نخواهند داشت، به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی به انجام اقدامات فوری برای تامین آب شرب شهرهای دولت‌آباد و مینو و دستگرد و روستای محسن‌آباد.

مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی: تعطیلی پروژه تعریض راه سیاهو به احمدی باعث نارضایتی شدید مردم شده است. لازم است دستورات لازم جهت ادامه این پروژه مهم صادر گردد، به وزیر کشور: علیرغم تشکیل پرونده و موافقت اولیه وزارت کشور هنوز موضوع ارتقای بخش فین در شهرستان شمین شهرپل و بخش کاوام در قشم به سرانجام نرسیده است، به وزیر آموزش و پرورش: افزایش کلاس‌های در حال تخریب مدارس در استان هرمزگان مردم را شدیدا نگران کرده است.

ساری نماینده اهواز به وزیر آموزش و پرورش: اهمال و عدم رسیدگی به آموزش و پرورش در استان خوزستان چیست.

نقوی حسینی نماینده ورامین به رییس‌جمهور: تامین اعتبارات و پرداخت مطالبات فرهنگیان و کلیه معوقات معلمان، به رییس‌جمهور: تصمیم و سیاستگذاری جهت افزایش امتیازات فوق‌العاده شغل معلمان تا ۵۰ درصد.

عابدی نماینده اصفهان به اتفاق ۲۳ نفر از همکاران به وزیر بهداشت و درمان: عدم حضور پزشکان متخصص در ساعات غیراداری و تعطیلات در مراکز درمانی و افت شدید خدمات تشخیصی درمانی در مراکز درمانی استان اصفهان و حوزه‌های انتخابیه و همچنین عدم رعایت پرستار نسبت به جمعیت.

هزارجریبی نماینده گرگان به وزیر راه و شهرسازی: تشکر از اقدامات شما برای احداث دوربرگردان‌های استاندارد در شرق و غرب گرگان و زیرگذر رود ملک، به وزیر آموزش و پرورش: تکلیف نیروهای آزاد و معلمین حق‌التدریس آموزش و پرورش را مشخص کنید، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: افزایش سطح زیر کشت و خرید توتون.

کرد نماینده خاش به وزیر جهاد کشاورزی: دامداران شهرستان‌های خاش و میرجاوه برای تهیه علوفه و نگهداری دام‌ها با بحران جدی روبرو هستند.

قاضی‌پور،‌ محجوب و فرهنگی به وزیر راه و شهرسازی: با عنایت به تاخیر هواپیماها و پروازهای داخلی و خودداری شرکت‌های هواپیمایی از جریمه در ایام نوروز اقدام لازم برای حمایت از مسافران صورت گیرد.

افضلی نماینده نهبندان به وزیر جهاد کشاورزی: عدم چاره‌اندیشی جهت تامین آب و علوفه دام سبک و سنگین دامداران شهرستان‌های نهبندان که منجر به بیکاری تعداد زیادی از دامداران منطقه شده است.

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور: شورای شهر بروجرد در دفترچه محلی عوارض سال ۹۷، عوارض ورود دام به کشتارگاه بروجرد را افزایش داده است در حالیکه در شرایط امروز اقتصادی افزایش عوارض مصلحت نیست لذا لازم است با افزایش کمک‌های ملی به شهرداری بروجرد در جهت کاهش عوارض اقدام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.