شرکت کاوازاکی اکتبر سال گذشته در نمایشگاه موتورسیکلت توکیو بود که مدل نینجا ۴۰۰ را به نمایش گذاشت و حال نینجا ۴۰۰ که از آن به عنوان جانشین مدل نینجا ۳۰۰ یاد می شود از پیشرانه ای با حجم بالاتر، قاب و ویژگی های بیشتری نسبت به محصولات قبلی کاوازاکی به بازار می آید. مدل نینجا ۴۰۰ جدید کاوازاکی تقریبا از جثه ای به اندازه یک موتورسیلکت اسپرت دارای حجم ۶۰۰ سی سی برخوردار است و ظاهر تهاجمی آن زیبایی این محصول را دو چندان کرده است.

نینجا 400؛ جدیدترین محصول کاوازاکی آماده تاختن می شود! +تصاویر

چراغ های ال ای دی عقب موتورسیکلت دنباله رو چراغ هایی است که در مدل نینجا ZX-10R مورد استفاده قرار گرفته و طراحی کناره های آن نیز نمودی از مدل نینجا 650 شرکت کاوازاکی است. بنابر اعلام شرکت کاوازاکی این نسخه جدید در تعداد محدود و به همراه یونیفرم مخصوص تیم موتورسواری کاوازاکی به بازار عرضه خواهد شد.

نینجا 400؛ جدیدترین محصول کاوازاکی آماده تاختن می شود! +تصاویر

کاوازاکی 400 رقیب محصولاتی همچون KTM RC 390، Benelli 302R و Yamaha R3 به شمار می رود. پیشرانه این نسخه از کاوازاکی به سبک پیشرانه های توئین موازی مجهز به خنک کننده است. حجم دقیق پیشرانه این محصول 399 سی سی است و انتقال قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته به چرخ عقب صورت می پذیرد. نینجا 400 از بیشینه قدرت 49 اسب بخار و گشتاوری 38 نیوتون متری بهره می برد.

نینجا 400؛ جدیدترین محصول کاوازاکی آماده تاختن می شود! +تصاویر

از دیگر مشخصات این محصول جدید می توان به وزن 173 کیلوگرمی و ظرفیت باک 14 لیتری اشاره کرد.سیستم ترمز این محصول از نوع ABS استاندارد است و شامل دیسک جلو 310 میلیمتری و دیسک عقب 220 میلیمتری می شود.

شایان ذکر است که صنایع سنگین کاوازاکی یک شرکت بین‌المللی مستقر در ژاپن است که در ابتدا به عنوان یک شرکت کشتی‌سازی شروع به فعالیت کرد، اما در ادامه با تولید محصولاتی نظیر موتورسیکلت، وسایل نقلیه، جت‌اسکی، شناور، تراکتور و قطارکوچک شهرتی جهانی به دست آورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.