سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ درباره اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس در پایان لیگ هفدهم گفت: با توجه به این که سپیدرود در منطقه سقوط قرار دارد و نتیجه دیدار این تیم برابر پرسپولیس برای رقبایش مهم است و با توجه به تجربه‌ای که پارسال از دیدار پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و ضرر صبا کسب کردیم، اهدای جام به سرخ‌پوشان پایتخت را به هفته آخر که در ۷ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود موکول کردیم.

او ادامه داد: از همکارانم تشکر می‌کنم و این را باید بگویم که تا زمانی که ما هستیم تمام جام‌های داخلی به یک شکل خواهد بود و دیگر تغییری در شکل جام نخواهیم دید. جام‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک، جام حذفی، سوپرجام و لیگ بانوان نیز دیگر با تغییر همراه نخواهد بود و جام به همان شکل است که پارسال به قهرمانان داده شد.

فتاحی درباره برگزاری مراسم  قهرمانی پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم که همانند سال‌های گذشته مراسمی را در شان و شخصیت لیگ ایران برگزار کنیم. این مراسم با حضور رییس سازمان لیگ، وزارت محترم ورزش و رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا خواهد شد. البته این را هم باید بگویم که لیگ ایران هنوز تمام نشده و ۵ تیم برای بقا و تعدادی نیز برای سهمیه آسیایی می‌جنگند و با همکاری سازمان‌های مرتبط، تا هفته آخر لیگ به طور منظم برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.