لعیا جنیدی روز شنبه در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری، اظهار کرد: از نیمه سال ۹۶ به جمع معاونت حقوقی پیوستم اما شاهد سنگینی و حجم بالای فعالیت‌های معاونت حقوقی در همین مدت بودم.

وی افزود: با این وجود به جرات می گویم که با توجه به وضعیت داخلی و خارجی کشور و نیز اولویت‌های ابلاغی از سوی رئیس جمهور به معاونت حقوقی، سال ۹۷ سالی جدی‌تر و سخت‌تر به لحاظ کاری خواهد بود و همه باید عزم خود را برای اجرای موفق برنامه‌ها و ماموریت‌های این معاونت به کار بگیریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: همانطور که در سخنرانی معارفه خود در جمع همکاران معاونت تاکید کردم، جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت نداده‌ام و همچنان از همه کسانی که کار علمی و کارشناسی می کنند، قاطعانه حمایت می‌کنم. از همه همکاران می‌خواهم که با وجود کمبودها، برای یک سال پرکار و جدی آماده باشند.

 جنیدی تصریح کرد: در سال ۹۷ مسائل جدی و مهمی در عرصه‌های داخلی و بین المللی پیش روی نظام و دولت قرار دارد، لذا باید تمام تمرکز و توان خود را صرف اجرای دقیق ماموریت‌ها، وظایف و برنامه‌های خود کنیم که  در صدر آنها، اولویت‌های ابلاغی رئیس جمهور است.

وی افزود: دور و نزدیک ما برای حراست از این کشور از جان خود مایه گذاشته‌اند، از همه معاونین، مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری میخواهم که کمر همت بسته و عزم خود را برای عبور موفق از یک سال کاری سخت جزم کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.