رضا افتخاری در نشست خبری بعد از پیروزی استقلال مقابل مشکی پوشان، گفت: با این مصدومانی که تیم داشت نتیجه خوبی گرفتیم. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تعویض‌های شفر بهتر شدیم.

وی افزود: هواداران توقع دارند استقلال خوب کار کند و امیدوارم نتایجی بگیریم که آنها راضی شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت مذاکره با شفر عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم و به مشکل نخوردیم. فکر هم نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید طی چند روز آینده این قرارداد را نهایی می‌کنیم.

افتخاری در رابطه با اینکه آیا شفر به باشگاه لیستی داده است عنوان کرد: خیر، لیستی داده نشده و او گفته بعد از امضاء قرارداد لیست را می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شفر امروز در اینستاگرام پست گلایه آمیز گذاشته و ورز گذشته هم رقم دستیاران کادر فنی قبل را به هوادران اطلاع داده است گفت: ما از عملکرد کمک‌های شفر هم راضی هستیم اینکه او چه پستی گذاشته و چه حرفی زده است به خاطر سوالی بوده که از او انجام شده و مجبور شده به آن شکل جواب بدهد. شفر فقط یک بار اعلام کرده بدنسازی تیم خوب نبوده که بازیکنان اینقدر مصدوم شده‌اند او بحثش فنی است و حرف دیگری نزده است.

وی در مورد اینکه او دیروز در نشست خبری به طور مستقیم اعلام کرده قیمت کادر فنی‌اش از کادر قبلی کمتر است تصریح کرد: او شاید می‌خواهد با این حرف‌ها نرخ دستیارانش را تقویت کند.

افتخاری در مورد اینکه درخواست مالی شفر چقدر بوده است، گفت: او هنوز درخواستی نداده و ما همان توافق گذشته را داریم که برای سال دوم مبلغ قرارداد ۶۰۰ هزار دلار می‌شود که او هم پذیرفته و الان بحث قیمت نیست. او درخواست‌های دیگری دارد که اگر بخواهم باز کنم شاید دیگران از این مسئله سوء استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که اگر شفر درخواست کند قرارداد دستیارانش افزایش پیدا کند چه می‌شود عنوان کرد: چنین چیزی نیست مگر اینکه او از پول خودش بزند و به آنها اضافه کند.

وی در رابطه با تعامل با تیم ملی تصریح کرد: مشکلی نداریم بازی‌ها تمام شود بازیکنان دربست در اختیار تیم ملی هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.