روابط عمومی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرستان ایوان و در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ایوان، اظهار کرد: شهرستان ایوان از فرصت‌های خوبی برای اشتغالزایی برخوردار است و برای استفاده از این فرصت‌ها باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاران در استان و شهرستان‌ها اقدام کنیم و موانع حضور آنان را در استان برداریم.

وی به مشکلات و مسائل موجود در شهرستان ایوان اشاره کرد و گفت: برنامه سفر استاندار به شهرستان‌ها که به همراه مدیران کل مرتبط برگزار می‌شود با برگزاری جلسات هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات هر شهرستان در معاون عمرانی شکل می‌گیرد و در سفر به هر شهرستان با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به این عزیزان و حضور در جمع مردم و شنیدن سخنان مردم انجام می‌شود و در ادامه با برگزاری جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و هر شهرستان نسبت به تصویب راهکارهای رفع مسائل و مشکلات این شهرستان اقدام می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در همین راستا مشکلات شهر ایوان به طور کامل مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و در این جلسه نتایج بررسی‌ها مطرح شده و راهکار رفع آنها به عنوان مصوبه شورای برنامه‌ریزی لازم الاجرا خواهد بود.

سلیمانی دشتکی در این جلسه و در حین بررسی مشکلات شهرستان ایوان با برقراری چندین تماس تلفنی در خصوص تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های این شهرستان نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.