وی گفت:  وقتی سر قرار رفتم، افشین از من خواست سوار ماشینش شوم تا با هم دوری بزنیم و کمی صحبت کنیم. او گفت هدفش از این کار آشنایی بیشتر است تا بتوانیم در آینده زندگی خوبی داشته باشیم. من هم قبول کردم و سوار خودروی او شدم. دقایقی بعد افشین به من آب‌میوه داد اما بعد از خوردن آن از هوش رفتم و وقتی به ‌هوش آمدم، دیدم در خیابان و نزدیک همان جایی هستم که سوار ماشین شده بودم. آن‌موقع بود که فهمیدم افشین من را فریب داده است اما نمی‌دانستم چه نقشه‌ای در سر دارد».

شاکی ادامه داد: «روز بعد افشین با من تماس گرفت و گفت عکس‌هایی خصوصی از من تهیه کرده است و اگر به او باج ندهم، عکس‌ها را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. به‌شدت ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه باید بکنم. ابتدا قصد داشتم تسلیم شوم اما بعد تصمیم گرفتم موضوع را با مادرم در میان بگذارم. وقتی واقعیت را به مادرم گفتم، او به من توصیه کرد نزد پلیس بیایم و شکایت کنم».

مأموران بعد از شنیدن اظهارات این دختر تحقیقات خود را آغاز کردند و با پیگیری سرنخ‌های اینترنتی توانستند محل سکونت افشین را شناسایی و او را در عملیاتی دستگیر کنند.

افشین بعد از انتقال به پلیس فتا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد و گفت شاکی را اصلا نمی‌شناسد اما مدارک غیرقابل انکاری علیه او وجود داشت. به همین دلیل افشین در نهایت مجبور شد به تهیه عکس‌های خصوصی از دختر جوان و تلاش برای اخاذی از او اعتراف کند. متهم گفت: من قبل از اینکه سراغ این دختر بیایم با همین روش چهار دختر دیگر را فریب دادم و از آنها بعد از تهیه عکس اخاذی کردم. تصورم این بود که طعمه‌هایم از ترس آبرویشان شکایت نمی‌کنند و مبلغی را که می‌خواهم به من می‌پردازند. دفعه اول که این کار را انجام دادم، می‌ترسیدم اما بعد از اینکه به‌سادگی به خواسته‌ام رسیدم، به این کار ادامه دادم.

بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.