در این دیدار که از گروه B لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان درحال برگزاری است، تلاش بازیکنان ذوب آهن در نیمه نخست گلی در بر نداشت و این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

شاگردان «امیر قلعه نویی» سرمربی ذوب آهن که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به سه امتیاز این دیدار نیاز فراوان دارند، بازی را هجومی آغاز کردند، اما برنامه های هجومی این تیم به گل تبدیل نشد و ناکام بودند.

در ادامه شاگردان «بلماضی» سرمربی الدحیل که با کسب ۱۲ امتیاز از چهار دیدار گذشته خود درصدر جدول رده بندی گروه B قرار دارند، بازی را در کنترل گرفته و به دروازه ذوب آهن نزدیک شدند، اما تلاش آنان نیز برای گلزنی نتیجه ای دربر نداشت.

این نتیجه درحالی برای تیم ذوب آهن بدست آمد که بلماضی به دلیل صعود قطعی الدحیل به مرحله یک هشتم نهایی از چندین بازیکن نامدار خود در ترکیب اصلی این تیم استفاده نکرد.

ترکیب تیم ذوب آهن:

رشید مظاهری،محمد نژاد مهدی، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، جورجی ولسیانی، قاسم حدادی فر، بختیار رحمانی،سید محمدرضا حسینی، کی رو استنلی و مرتضی تبریزی.

ترکیب تیم الدحیل قطر:

کلود امین، محمد موشی، بوکاس مندز، اسماعیل محمد، لوئیز مارتن، نام تای هی، کریم بوضی اف، بسام هاشم، سلطان البریک، معز علی و مراد ناجی.

«گامینی نیون روبیش» داور بین المللی سریلانکا قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

اعتراض امیر قلعه نویی به تصمیم داور سریلانکایی که به راحتی از کنار خطای بازیکنان الدحیل به روی «محمدرضا حسینی»، اتفاق مهم این دیدار در نیمه نخست بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.