سیدیاسر رایگانی سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان در حاشیه بازدید از ستاد طرح نظارت نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در ۲۳ روز نخست اجرای طرح تعداد ۳ هزار و ۱۷۹ فقره پرونده قاچاق در کشور تشکیل و متخلفین پس از احراز تخلف به پرداخت ۱۰۹ میلیاردتومان جزای نقدی در حقصندوق دولت محکوم شده اند. بیشترین پرونده های قاچاق در استان های آذربایجان غربی، فارس و هرمزگان تشکیل شده است.

رایگانی در حاشیه این بازدید با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارجاع می شود؛ این سازمان در خط مقدم رسیدگی به قاچاق قرار دارد و نقش قابل توجهی در محقق ساختن شعار سال خواهد داشت و طبیعتا تمام همکاران سازمان تعزیرات حکومتی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می کوشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رایگانی با حضور در تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از ستاد طرح نوروزی این اداره کل بازدید و با همکاران مستقر در کشیک نوروزی دیدار و گفتگو کرد. همچنین بازدید از سردخانه های نگهداری گوشت، مرغ و میوه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این سفر بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.