بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مشکی‌پوشان گفت: آغاز سال نو و اعیاد باستانی را خدمت مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم مردمی که فردا به ورزشگاه می‌آیند بازی خوبی را ببینند.

وی افزود: بازی سختی مقابل مشکی پوشان در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) خواهد بود چون هر دو تیم به برد نیاز دارند، دو تیم برای بقا در لیگ برتر شانس دارند و امیدوارم فردا برنده بازی تیمی باشد که بیشتر تلاش کرده است. ما هنوز برای بقا شانس زیادی داریم و به همین دلیل تلاش مضاعفی برای پیروزی خواهیم داشت.

مربی استقلال خوزستان دلیل حضور نیافتن ویسی را در این نشست خبری، اخراج در بازی قبل دانست و افزود: هر دو تیم، تیم‌های انتهای جدول هستند، اما فکر می‌کنم با شرایط خاص جدول هر دو تیم برای ۳ امتیاز تلاش خواهند کرد.

مکوندی به ماجرای استعفای ویسی اشاره کرد و گفت: استعفای سرمربی استقلال خوزستان کتبی نبود.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهیم بود، افزود: با توجه به شکست نفت تهران برای باقی‌ماندن در لیگ برتر بیشتر امیدوار شدیم.

به گفته مربی استقلال خوزستان حکیم انصاری، محروم شریفات از حضور در این بازی محروم هستند و بازیکنانی مانند دانیال ماهینی، یعقوب کریمی، کولیبالی و جونیور در تمرینات حضور نداشتند.

وی با اشاره به وابستگی استقلال خوزستان به شرکت بلور ملی فولاد گفت: مشکل اصلی ما در پرداختی به بازیکنان است و امیدی به بهترشدن اوضاع نداریم. تعهد ما به مردم است و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل در لیگ برتر بمانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.