محمود محمدی نسب با حضور در شهرستان‌های استان‌های گیلان ضمن بازید از پست‌ها و پایگاه‌های هلال احمر گفت: نجاتگران و داوطلبان حاضر در پایگاه‌های جوانان از خود گذشته و فداکار هستند که به هموطنان خود خدمات ارایه می‌دهند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر افزود: ارایه خدمات هلال احمر در سراسر کشور ۱۰ درصد افزایش داشته که نشان دهنده حضور موثر و مطلوب این نهاد مردمی بیش از گذشته در حوادث و سوانح است.

محمدی نسب خاطرنشان کرد: در بخش راهنمایان مسافرین نوروزی بیشتر هدف فرهنگ‌سازی و راهنمای مسافرین است که جوانان حاضر در پست‌های راهنمای مسافرین تلاش می‌کنند تا در فرهنگسازی رانندگی صحیح  و ارایه آن به مراجعین، در کاهش حوادث نقش موثری داشته باشند.

وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در بخش امداد و نجات و حضور موثر در حوادث دارای ۵۳۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سراسر کشور است که در تعطیلات نوروزی با افزایش پایگاه‌های ثابت و سیار به ۱۲۰۰ پایگاه در  تمامی استان‌های کشور رسید.

وی همچنین از پایگاه‌های شهرستان‌های رودبار، رشت، آستانه آشرفیه، لنگرود، لاهیجان و رودسر بازدید و از زحمات شبانه روزی نجاتگران و اعضای داوطلب قدردانی کرد.

محمدی نسب همچنین گفت:استان گیلان یکی از استان‌های پرتردد است که برای افزایش ایمنی و آرامش مسافرین، تعداد پایگاه‌ها همچنین تجهیزات جهت پوشش امدادی و راهنمایان مسافرین نوروزی در این استان افزایش یافت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.