از شناسایی قاتل متواری در میان گروه سارقین منزلی خبر داد که پس از ارتکاب جنایت در غرب کشور به تهران متواری شده و در تهران اقدام به سرقت منازل شهروندان می‌کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی در توضیحات این خبر گفت: در اسفندماه سال گذشته مامورین کلانتری ۱۲۴ قلهک در حین گشت زنی در خیابان دولت به سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پارک شده مشکوک شدهفدر حین بررسی مدارک شناسایی خودرو، ناگهان شخصی از داخل منزلی که خودرو سواری در مقابل آن پارک شده بود خارج شده و با مشاهده مامورین اقدام به فرار می‌کند.

طی یک تعقیب و گریز، این شخص با به کارگیری قانون سلاح، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انجام اقدامات درمانی و به همراه راننده خودرو سواری دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی جرایم ارتکابی در خصوص سرقت منزل در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرد.

سرهنگ نادربیگی در ادامه این خبر افزود: با انتقال متهمین به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، هویت واقعی آن‌ها از سیستم جامع پلیس استخراج شده و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص می‌شود که یکی از متهمین به نام مجتبی. الف پس از ارتکاب جنایت در غرب کشور (با استفاده از اسلحه جنگی کلاش) به تهران متواری شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اعلام ارزش مالی پرونده نیز خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمین به سرقت‌های منازل به شیوه تخریب درب اعتراف نمودند که با شناسایی تعدادی از محل‌های سرقت و جمع بندی اظهارات مالباختگان و نهایتا تایید خود متهمین، ارزش اموال سرقت شده از این محل‌های سرقت بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است.

سرهنگ نادربیگی در پایان  عنوان کرد: متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی، با صدور قرار قانونی و جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.