حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نخستین نمازجمعه سال ۹۷ که در مصلی تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز پیروزی جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه و آمریکا که منافع نامشروع خود را در منطقه و جهان دنبال می‌کند، در سایه پیوند استوار امت اسلامی و رهبری به وجود آمده است.

خطیب‌ موقت نماز جمعه تهران گفت: باید دست در دست یکدیگر دهیم و در زیر سایه عمود خیمه انقلاب هماهنگ حرکت کنیم تا به موفقیتهای لازم دست پیدا کنیم.

حجت ‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد افزود: استقلال سیاسی امروز ملت ایران یک سرمایه بزرگ، گران بها و دست نایافتنی است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا نگران نفوذ منطقه‌ای ایران است. این نفوذ منطقه‌ای اسلام و آموزه‌های وحیانی است که به ملت فلسطین، یمن، سوریه و عراق هویت دیگری بخشیده است.

خطیب‌ موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: نقد دولت ، دستگاه قضایی ، مجلس و همه حوزه ها باید در چارچوب عدل، انصاف و علم باشد.

وی بیان کرد: اقتدار نظام در سایه التزام به رهنمودهای رهبری است که برآمده از آموزه‌های دین و قانون اساسی جمهوری اسلامی می باشد لذا مسئولان باید در این چارچوب قدم بردارند.

خطیب‌ موقت نماز جمعه تهران افزود: تولیدکنندگان داخلی باید محصولات خود را با بهترین کیفیت، کمترین هزینه تمام شده و در کوتاهترین زمان تولید کنند.

وی با بیان اینکه صنعت، امروز کمترین رابطه را با دانشگاه دارد در حالیکه باید این رابطه تحکیم شود، گفت: دولت باید همه موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی را بردارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.