مهرداد سلامتی از ارائه وای فای رایگان در ورودی شهر برای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: نرم افزار شهرنما به مسافران نوروزی به همراه وای‌فای رایگان ارائه خواهد شد تا مسافران بتوانند به صورت آنلاین نقاط گردشگری و جاذبه‌های دیدنی ارومیه را ببینند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: برای استفاده از این فرصت، همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر و هماهنگ باهم در معرفی جاذبه‌ها و اماکن دیدنی شهر و استان آذربایجان غربی تلاش کنند.

وی یاد آور شد: در کنار سایر خدمات و اقدامات انجام شده شهرداری ارومیه در نظر دارد کارواش رایگان برای مسافران در ایام نوروز راه‌اندازی کند؛ در ایام پایانی سال و همزمان با هفته درختکاری ۱۰۰ هزار درخت و درختچه در سطح شهر ارومیه کاشته شده که زیبایی شهر سرسبز ارومیه را دوچندان کرده است.

سلامتی افزود: همه اقدامات را جهت زیباسازی محیط شهری برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی انجام داده‌ایم و در آستانه فصل بهار  سه میلیون بوته گل در سطح شهر کاشته شده؛ عملیات نظافت عمومی شهر به مناسبت آغاز سال جدید نیز در همه مناطق شهری انجام شده است و تعداد ۱۰ اتوبوس به مناسبت سال جدید برای شهر ارومیه تحویل گرفته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار داشت: برای توسعه گردشگری این تعداد اتوبوس‌ها در اختیار گردشگران نوروزی برای بازدید از اماکن دیدنی و روستاهای محل گردشگری تا روز ۱۳ فروردین ماه ۹۷ قرار می‌گیرد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.