معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: خوشبختانه دولت در مسیر توسعه درستی قرار دارد و با تلاش دولت بسیاری از واحدهایی که در سال‌های گذشته تعطیل شده و باعث بیکاری شده‌ بودند بحمدالله فعال شده‌اند.

حسینعلی امیری گفت: ما در دولت های قبلی شاهد تورم ۴۴ درصد ورشد ملی منفی ۶ دهم ۷ دهم و ۸ دهم درصد بودیم که باعتمادی که مردم به دولت داشتند امروز به همت دولت و همکاری مردم شاهد تورم تک رقمی هستیم و بحمدالله فعالیت و حرکت دولت در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور افزود به همت همین دولت و استاندار محترم نماینده دلسوز شهرستانهای جیرفت وعنبراباد فرماندارن ومسئولین محلی در این منطقه ۱۱۳ کیلومتر راه روستایی، ۴۵کیلومتر بزرگ راه چندین خانه بهداشت و پایگاه سلامت و شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۸ تختخوابی وهمچنین طرح های هادی روستایی  در حوز ه صنعت ومعدن کارهای خوبی انجام شده. در حوزه میراث فرهنگی و تمدن چند هزار ساله جیرفت وتپه های باستانی کنار صندل هم کارهای خوبی انجام شده و مضاف براین بزودی  شرع گاز رسانی به خانواده‌ها شروع می شود همچنین مطالعات راه اهن جیرفت به بندر جاسک ووصل شدن جنوب کرمان به شبکه ریلی کشور هم انجام شده است.

 

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور  همچنین از نقش مردم جنوب استان و لشکر ظفرمند ۴۱ ثارالله کرمان در هشت سال دفاع مقدس  وجانفشانی دلاورمردان این خطه در زمان جنگ سخن گفت و یادآور رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی هم در هشت سال دفاع مقدس و هم درجنگ های نابرابر علیه داعش  وگروهگ های ترور درسوریه وعراق شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.