اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توافق انجام شده ابتدا استیضاح کنندگان به مدت یک ساعت و نیم در مورد محورهای استیضاح صحبت می کنند سپس وزیر جهاد کشاورزی سه ساعت فرصت صحبت و دفاع از عملکرد خود را دارد که طبق آیین‌نامه می تواند یک ساعت از زمان خود را به دو نماینده بدهد. پس از وزیر نیز دو نماینده موافق استیضاح محمود حجتی هرکدام به مدت ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با اعلام ترکیب نمایندگان استیضاح کننده که در جلسه امروز صحبت خواهند کرد، گفت: علی وقفچی، صدیف بدری، حسین مقصودی، محمود صادقی، نادر قاضی پور و مهرداد لاهوتی هرکدام به مدت ۱۰ دقیقه و محمدصادق حسنی جوریابی و محسن کوهکن نیز به مدت ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد.

دو نماینده مخالف استیضاح وزیر جهاد کشاورزی براساس نظر وزیر صحبت خواهند کرد که در مجموع مدت زمان رسیدگی به استیضاح محمود حجتی طبق توافق سه ساعت و نیم می باشد و حداکثر تا هنگام اذان ظهر پایان خواهند یافت.

تا لحظه ارسال خبر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، عیسی کلانتری، محمود حجتی و حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح حضور یافته‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.