آس نوشت، پس از حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا به نظر می رسد تیم فرانسوی باید از نو ساخته شود. این قضیه بر آینده بازیکنان و حتی سرمربی تیم اثر خواهد گذاشت. اونا امری زمانی که جانشین لوران بلان شد می دانست جایگاهش در صورتی تثبیت خواهد شد که فاتح لیگ قهرمانان شود. با این حال پس از سه سال حضور در این تیم تنها قهرمانی در لیگ یک فرانسه و جام حذفی را به دست آورد. با این شرایط بعید به نظر می رسد سرمربی اسپانیایی فصل بعد جایی در تیم پاریسی داشته باشد.

نشریه اکیپ به همین خاطر  یک نظر سنجی در رابطه با جانشینان احتمالی امری در سایت خود گذاشت. در میان ۱۲ جانشین نبود ژوزه مورینیو(سرمربی منچستریونایتد) قابل توجه است چون ناصر الخلیفی (رییس باشگاه) در سال های اخیر به دنبال امضای قرارداد با سرمربی پرتغالی بوده است. نتایج نظرسنجی جالب است. دیگو پابلو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) با ۲۸ درصد رتبه نخست را به خود اختصاص داد. در جایگاه دوم کارلو آنچلوتی (۱۶ درصد) دیده می شود. رتبه سوم به آنتونیو کونته (۱۴ درصد) رسید. مائوریسیو پوچتینو (۹درصد)، لوییس انریکه (۷ درصد)، لوران بلان (۶ درصد)، آرسن ونگر (۶ درصد)، سایر مربیان (۵ درصد)، ماسیمیلیانو آلگری (۴ درصد)، لئوناردو یاردیم (۲ درصد)، روبرتو مانچینی (یک درصد)، آندره ویاش-بواش (یک درصد) و پائولو فونسکا (یک درصد) در رتبه های بعدی قراردارند.

انتخاب کاربران سرمربی اتلتیکومادرید بود که با فاصله زیادی نسبت به دیگر سرمربیان قرار گرفت. یکی دیگر از اصلی ترین اهداف PSG آنچلوتی است که در جایگاه دوم قرار دارد و بدون باشگاه است. رتبه سوم به کونته اختصاص دارد، سرمربی کنونی چلسی مورد علاقه رسانه های فرانسوی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.