بامداد دوشنبه مراسم اسکار در آمریکا برگزار شد و بهترین‌های سال شناخته شدند. به همین خاطر روزنامه‌ اسپورت کاتالونیا تیتر اصلی خود را به اسکار اختصاص داد اما تصویر لیونل مسی روی آن دیده می‌شد. ستاره بارسلونا با تک گل خود برابر اتلتیکومادرید توانست سه امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان آورد و آبی‌ اناری‌ها را به قهرمانی در لالیگا نزدیک کند. اسپورت با تیتر "مسی متعلق به فیلم‌ها است" به استقبال مهاجم آرژانتینی رفت. این نشریه جایزه اسکار بهترین گلزن لالیگا، بهترین بازیکن، بهترین پاس گل دهنده و ضربه آزاد زن را برای مسی دانست.

ستاره بارسلونا در این فصل ۲۴ گل به ثمر رسانده است. او توانست در بازی یک‌شنبه برای پنجمین بار در این فصل لالیگا از روی ضربه آزاد گلزنی کند. او از طرفی ۱۲ پاس گل داده است. این آمار نشان می‌دهد مهاجم شماره ۱۰ آبی‌ اناری‌ها موثرترین بازیکن این رقابت‌ها نیز بوده است.

روزنامه‌ اسپورت به خوبی مهاجم آرژانتینی را وصف کرده است. پیش از این سرمربیان جهان نیز به برتری او پرداختند. دیگو پابلو سیمئونه پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا گفت‌: اگر مسی پیراهن اتلتیکومادرید را بر تن می‌کرد ما پیروز می شدیم.

همچنین هفته‌ گذشته کارلوس کی‌روش، بهترین بازیکن جهان را کریستیانو رونالدو دانست اما مسی را فرازمینی عنوان کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران معتقد است مهاجم آرژانتینی انسان نیست!

مسی در این فصل فرصت دارد علاوه بر کسب سه گانه، شانس قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشته باشد تا بتواند بهترین دوران ورزشی‌اش را به ثبت برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.