جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل مس کرمان در خصوص شرایط مسابقه بیان کرد: بازی کردن در مقابل هواداران پرشور و با نشاط همیشه لذت و احساس خاصی دارد و خیلی خوشحال هستیم که موفق شدیم تیم باسابقه‌ای مانند مس را شکست دهیم. آن‌ها درک بالایی از فوتبال دارند و در شرایطی که تیم ۱۰ نفره شد حمایت گرم مردم را حس کردیم و باعث موفقیت شد. از تماشاگران تشکر می‌کنم و واقعا خوشحالم که عضوی از خانواده نساجی هستم.

او درباره داوری افزود: عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم، مگر آنکه شرایط خاصی به وجود بیاید. زرگر از داوران خوب کشور است و هیچ مشکلی نداشت.

نکونام در خصوص اینکه آیا قول می‌دهد نساجی به لیگ برتر صعود کند یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچوقت قول صعود نمی‌دهم و هفته‌های کمی تا پایان لیگ باقیمانده است. در فوتبال قول دادن خیال واهی است و من فقط به بردن فکر می‌کنم.

او ادامه داد: همراه با کادرفنی و بازیکنان بازی به بازی جلو می‌رویم و به موفقیت در بازی مورد نظر فکر می‌کنیم، تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که با تمام وجودمان کار کنیم تا تیم به موفقیت برسد.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره قراردادش با این تیم گفت: قرارداد زیاد مهم نیست، اما یک سال و نیم است و شاید هم بیشتر شود. از همه همکارانم تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

بازیکن سابق تیم استقلال در مورد اینکه آیا نساجی همچنان در تهران تمرین می‌کند یا خیر گفت: مطمئن باشید هیچ کاری در اینجا بی برنامه جلو نخواهد رفت و در ابتدای فصل هم من تصمیم گیرنده نبودم. این مسئله از تصمیماتی بود که در ابتدای فصل گرفته شد و قطعا باید روی رفت و آمد بازیکنان و خستگی آن‌ها فکر کرد. همچنین ممکن است در روز‌هایی تمرینات را پشت در‌های بسته برگزار کنیم تا کار‌های تاکتیکی ما در سکوت و آرامش برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.