ماد خلج مدیر باشگاه تیروکمان پارت آرچر در این باره به ایسنا گفت: به عنوان کسی که سالیان زیادی و بدون هیچ چشم‌داشتی در تیروکمان کار می‌کنم، در جریان اخباری قرار گرفتم که اصلا جالب نیست به طوری که در مجمع عمومی و سالیانه تیروکمان که در اصفهان برگزار شد به جای حضور داورزنی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار ریاست مجمع را بر عهده داشت. با توجه به شایعه حضور او در تیروکمان این اتفاق جالب بود.

 

وی افزود: مجمع عمومی و سالیانه برای بررسی عملکرد یکساله فدراسیون و ارائه گزارش مالی و تصویب تقویم سال آینده است که متاسفانه مباحث بسیار اندکی در این زمینه در مجمع مطرح شد و شعبانی‌بهار تنها برای مطرح کردن خود در این مجمع حضور پیدا کرده بود. حتی وی در مجمع عنوان کرد که کادر فنی تقویت می‌شود و به هیات‌های استانی از طرف فدراسیون ۵ میلیون تومان کمک نقدی می‌شود. ضمن این که اعلام کرده به مدیرکل استانها تاکید خواهد کرد که به میزان ۵ میلیون تومان به هیات‌های خود کمک کنند. همچنین در این مجمع مطرح کرده که تلاش خواهد کرد از طرف معاونت ورزش قهرمانی مبلغی چیزی حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به هیات‌ها کمک کند تا دغدغه‌ای برای ادامه کار نداشته باشند.

خلج تصریح کرد: کمک به هیات‌ها کار بسیار خوبی و ارزنده‌ای است اما چنین کمک‌هایی باید زودتر از این‌ها و زمان برگزاری مسابقات انجام شود نه زمان برگزاری انتخابات. من از مسوولین وزارت ورزش و جوانان این درخواست را دارم که اگر واقعا دلشان به حال تیروکمان می‌سوزد، در جریان انتخابات ورود پیدا نکنند.

مدیر باشگاه پارت آرچر همچنین در خصوص حضور اعضای مجمع با خانواده‌هایشان در اصفهان و این که گفته می‌شود تمام هزینه‌ها از جمله رفت‌ و آمد با هواپیما و استقرار در هتل توسط فدراسیون پرداخت شده است، گفت: من نیز شنیده‌ام که اکثر روسای هیات‌ها با خانواده‌های خود برای حضور در مجمع به اصفهان دعوت شدند که تمام هزینه‌ها را نیز فدراسیون متقبل شده است.

وی ادامه داد: ۵ سال است که مدیریت باشگاه تیروکمان پارت آرچر را بر عهده دارم و در این مدت عناوین زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کردیم و تا به امروز نیز بدون هیچ چشم‌داشتی در تیروکمان کار کردم. من مطمئنم با پتانسیلی که تیروکمان دارد اگر یک فرد دلسوزی به عنوان رییس آینده این فدراسیون انتخاب شود، حتی در المپیک نیز می‌توانیم به مدال دست پیدا کنیم.

همچنین محمد جهانگیر طالبی رییس هیات تیروکمان شهرستان شمیرانات در این باره اظهار کرد: برای من جالبه که معاون همگانی وزیر چگونه می‌تواند قول پرداخت ۵ میلیون تومان به هیات‌های استانی را بدهد وقتی به عنوان معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند تامین بودجه داشته باشد.

او تاکید کرد: پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان به هیات‌های استانی با توجه به این که برگزاری یک مسابقه رنکینگ کشوری چیزی حدود ۱۵میلیون تومان هزینه دارد، خنده‌دارست. هزینه‌های اجرایی یک مسابقه تیروکمان برخلاف سایر رشته‌ها بیش از ۵ میلیون تومان هزینه دارد و این مبلغ ناچیزی است که شعبانی بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیروکمان برای مطرح کردن خود عنوان کرده است.

طالبی افزود: رییس آینده تیروکمان باید از جنس تیروکمان باشد تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. ما در زمان شجاعی چنین تجربه تلخی را داشتیم و واقعا دوست نداریم دوباره این مساله تکرار شود.

رییس هیات تیروکمان شهرستان شمیرانات در پایان پیرامون حضور برخی از روسای هیات‌های استانها با خانواده‌هایشان در اصفهان با هزینه فدراسیون تیروکمان گفت: برای من تعجب‌آور است فدراسیونی که این همه بدهکارست و حتی شنیده‌ام به دلیل نداشتن بودجه قادر به پرداخت حقوق کارمندان خود نیست و حتی کمانداران با هزینه شخصی و توسط خانواده‌هایشان در تورنمنت‌های مهم شرکت می‌کنند، این همه تشریفات و مهمانی برای چیست؟ زمانی فدراسیون باید این همه ریخت و پاش داشته باشد که مشکلات ابتدایی خود را حل کند. نه این که از کمانداران ملی نفری ۱۵میلیون تومان پول دریافت کند تا به آمریکا اعزام شوند. کمانداران ملی ما در گذشته نه تنها حقوق دریافت می‌کردند و از شرایط بیمه برخوردار بودند، بلکه هزینه سفر کمانداران به مسابقات جهانی و آسیایی نیز برعهده فدراسیون بود نه کماندار.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از نامزدهای تیروکمان در حالی روز دوشنبه ۱۴ اسفند به پایان می‌رسد که تاکنون تنها مهدی مبینی معاون دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.