ابولا گزارش داد، ‌اسکار، هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل که فصل خوبی در چلسی داشت و توانسته بود خودش را به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد برزیل نشان دهد، در تصمیمی عجیب به لیگ چین رفت تا به درآمدزایی بپردازد.

این بازیکن ۲۶ ساله که این فصل در تیم شانگهای در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده است، درباره شرایط خود، گفت‌: مثل همه افراد یک فوتبالیست کار می‌کند تا پول به دست بیاورد تا به خانواده‌اش کمکی کرده باشد. من از خانواده‌ بسیار فقیری به فوتبال اروپا آمده‌ام. در کل طبقه اجتماعی ما در برزیل، طبقه فقیری بود. من در کودکی چیزی نداشتم  ولی در حال‌ حاضر با توجه به کارم شرایط بسیار عالی را تجربه می‌کنم. به نظر من هر فردی مسئول زندگی خودش است و با تصمیماتی که می‌گیرد زندگی خودش را سر و سامان می بخشد. برای من مهم نیست که مردم چه نظری می‌دهند. من توانستم زندگی خودم را دگرگون کنم. من اصلا از رفتن به لیگ چین پشیمان نیستم.

هافبک برزیلی که بعد از حضور در لیگ چین جایگاهش را در تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش از دست داد، در ادامه‌ ‌اضافه کرد: چین قدرت مالی زیادی دارد. پیشنهاداتی به بازیکنان ارائه می‌کند که رد کردن آن دشوار است. در حال‌ حاضر تمام تمرکزم بر روی شانگهای است تا بتوانم این تیم را به قهرمانی در لیگ چین و لیگ قهرمانان آسیا برسانم و در دو الی سه سال آینده به فوتبال اروپا بازگردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.