«برانکو ایوانکوویچ» امروز (پنجشنبه) پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفم که نتوانستیم در دیدار امروز شادی را به هواداران تقدیم کنیم. می دانم دربی برای آنان چقدر اهمیت دارد و بابت شکست امروز از آنان عذرخواهی می کنم.

برانکو با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیمه نخست بدترین عملکرد فصل خود را داشت، گفت: حتی نمی توانستیم پاسکاری صحیحی داشته باشیم و اهمیت این بازی روی نفرات ما تاثیرگذاشته بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری داشتیم، اما باید بگویم که ۲۰ بازیکن در محوطه جریمه یک تیم جا نمی شوند.

برانکو درخصوص اینکه پرسپولیس قبل از ورود «صادق محرمی» به زمین تنها به ارسال توپ های بلند بی هدف دل بسته بود، گفت: دقت عمل بازیکنان کم بود و زمانی که مسیر را برای رسیدن به دروازه حریف انتخاب نکنید، کار برای گلزنی بسیار دشوار می شود. متاسفانه اشتباه نیمه نخست موجب باخت ما در دیدار امروز شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد پرسپولیس به روش اشتباه اتخاذ شده از سوی شما شکست خورد، گفت: از انتقاد استقبال می کنم و شما باید نظرات خود را بگویید.

برانکو تصریح کرد: موضوع این است که در نیمه نخست پاسکاری ها به نتیجه نمی رسید و تلاش کردیم با تعویض ها، شرایط را تغیر دهمین و در نیمه دوم ابتکار عمل در اختیار ما بود.

وی در پاسخ به صحبت های سرمربی استقلال که گفت پرسپولیس فقط به توپ های بلند (بزن زیرش) روی آورده بود، گفت: نیمه اول آنها خوب بودند، اما در نیمه دوم ما مسلط بودیم و برای جبران تلاش کردیم.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره تفاوت تعداد پاسکاری های پرسپولیس اظهار داشت:در مصاحبه قبلی هم گفتم که استقلال تیم ایده آلی است و دلیل تفاوت ١٦ امتیازی ما در جدول رده بندی به عملکرد این روزهای دو تیم برنمی گردد.

سرمربی پرسپولیس،گفت: در این فصل تنها دو بار مغلوب شده ایم و باید قبول کنیم که شهرآورد شرایط خاصی دارد.

وی با تبریک به تیم استقلال بابت این پیروزی،گفت: استقلال تیم خوبی است که بی دلیل در رتبه سوم قرار ندارد و روند ایده آلی را طی می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.