مهدی تاج پس از جلسه با مدیران باشگاه‌ها در خصوص موضوع تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: مدیران باشگاه‌ها هم از من و هم از سازمان لیگ دعوت کرده بودند تا در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی صحبت کنیم. بحث‌های خوبی در این جلسه صورت گرفت و به تصمیمات قابل ملاحظه‌ای رسیدیم.

وی افزود: اولویت ما این است که با صداوسیما به توافق و تعامل برسیم، اما اگر نشد، گزینه‌های دیگری برای تبلیغات محیطی و حق پخش داریم. امیدوارم به نتیجه برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تخلفات فدراسیون فوتبال بدون توجه به اساسنامه در خصوص برخی سمت‌های محمدرضا ساکت، گفت: ما همین الان هم یک بیانیه دادیم. من باز هم بعضی رسانه‌ها را به داشتن اطلاعات بیشتر دعوت می‌کنم و از آنها گله دارم. آقای ساکت پیش از این رئیس دفتر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال بود که الان آقای علوی در این سمت حضور دارد و ساکت الان فقط دبیرکل فدراسیون فوتبال است.

تاج در پاسخ به این سوال که «آیا ساکت از سمت‌های دیگری که داشته، استعفا کرده است؟»، تصریح کرد: اینکه می‌گویم دوستان مطالعه کنند، همین است. اصلاً وقتی یک نفر حکم دبیرکلی فدراسیون را می‌گیرد، خود به خود از بقیه سمت‌هایی که دارد کنار می‌رود. در AFC و فیفا هم مسائل اجرایی و همه دپارتمان‌ها زیرنظر دبیرکل است. وقتی حکم دبیر کلی حتی در فیفا به یک نفر می‌دهند، دپارتمان‌ها خود به خود می‌روند زیرنظر فردی که دبیرکل می‌شود. آقای خراطی هم الان حضور دارند، اما دپارتمان‌ها زیرنظر ساکت است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به جز رئیس دفتر من، اساسنامه AFC و فیفا هم این را می‌گوید که همه دپارتمان‌ها زیر نظر دبیرکل باشند که ما برای این سمت (رئیس دفتر) هم فرد دیگری را منصوب کردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.