برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره آمادگی تیمش برای داربی هشتاد و ششم، اظهار کرد: بازیکن مصدوم نداریم. همه سر حال و با انگیزه هستند و همه می‌خواهند بازی کنند. همه بازیکنان ما سلامت هستند. امیدواریم که در این دو روز آینده کسی مصدوم نشود، به خاطر داربی خوشحال هستیم. این مسابقه بزرگ‌ترین داربی در آسیاست و حتی می‌توانم بگویم که بزرگ‌ترین داربی از نظر شوق و هیجان در دنیاست.

او ادامه‌ داد: من بارها گفته‌ام که داربی از قبل برنده‌ای ندارد، چرا که یک بازی خاص است. ما بابت چنین رویارویی بسیار خوشحال هستیم. ما باید برای حضور در چنین بازی افتخار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آمدن وینفرد شفر در باشگاه استقلال، اظهار کرد: با حضور شفر در استقلال تغییرات مهمی در استقلال به وجود آمد. از یک موقعیت خیلی بد به یک موقعیت خیلی خوب رسیده‌اند. آن‌ها به فینال جام حذفی رسیده‌اند و همین نتایج نشان می‌دهد که چقدر تیم پیشرفت کرده است. استقلال با آمادگی مقابل ما قرار خواهد گرفت. این‌ها بازی‌هایی هستند برای لذت بردن.  

او در پاسخ به این سوال که چه قولی به هواداران‌تان می دهید؟ گفت‌: من قول می‌دهم که بازیکنانم تمام توان‌شان را به کار خواهند بست. از ‌دقیقه اول تا آخرین ‌دقیقه تمام تلاش‌شان را خواهند کرد. ما تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت پیروز میدان شویم، اما همین نتیجه‌ را هم استقلال می‌خواهد.

برانکو با توجه به این که اگر در داربی هشتاد و ششم پیروز شود، قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد، اظهار کرد: شاید ما برای قهرمان نشدن به یک معجزه نیاز داشته باشیم. یعنی این که ما تمام بازی‌های‌مان را ببازیم و ذوب آهن اصفهان تمام بازی‌هایش را ببرد. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. من از تمام کادر تیم پرسپولیس تشکر می‌کنم. هر کدام از افرادی که در این باشگاه حضور دارند، خشتی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند. علاوه بر این قهرمان شده‌ایم و قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کردیم. امسال لیگ قهرمانان آسیا را هم خوب شروع کردیم. طبیعی است که به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او خاطرنشان کرد:  پیروزی در داربی هم رده قهرمانی در لیگ است، اما آن چیزی که از همه مهم‌تر است این است که بازیکنانم از اول تا آخر ‌دقیقه خواهند جنگید. اگر بجنگیم شاید ببازیم اگر نجنگیم آن موقع از قبل بازنده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی برابر استقلال سوپرایزی دارید یا نه؟ گفت‌: سوپرایز ما در زمین خواهد بود. خوشحال هستم که رییس فیفا این بازی را از نزدیک تماشا خواهد کرد. این نشان دهنده این است که چقدر به فوتبال ایران اهمیت نشان می‌دهند و چقدر از بزرگی و اهمیت این بازی آگاه هستند. من امیدوارم به بهترین شکل یک نمایش خوب مقابل رییس فیفا داشته باشیم.

برانکو در ادامه‌  و در پاسخ به این سوال که آیا ناراحت نیستید که سازمان لیگ نمی‌گذارد که جشن قهرمانی را پس از داربی برگزار کنید؟ گفت‌: ما برای خودمان جشن می‌گیریم. این ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. فکر کنم حق داریم اگر قهرمان شدیم حداقل برای خودمان جشن بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.