تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۱-۰ استقلال خوزستان را شکست داد. آنها در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان رفتند که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست سنگین و دور از انتظاری مقابل السد قطر شدند.

پرسپولیس در دو دوره قبلی، پس از شکست مقابل تیم های قطری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در اولین بازی لیگ برتر هم نتوانست به شرایط مطلوب خود بازگشته و به پیروزی برسد. در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان، پرسپولیس پس از شکست ۳ بر صفر مقابل لخویا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سایپا رفت و به تساوی ۲ بر ۲ رسید. در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم پرسپولیس پس از شکست ۳ بر یک مقابل الریان قطر، در هفته ۲۵ لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. در این دیدار صنعت نفت میزبان که با فیروز کریمی نتایج بهتری در نیم فصل دوم کسب کرده بود، موفق شد با یک گل سرخپوشان را شکست دهد.

در فصل جاری، پرسپولیس پس از شکست ۳ بر یک مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت، اما این بار طلسم پیروزی نشدن بعد از شکست های آسیایی را شکست. پرسپولیس با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد تا با پیروزی به استقبال دربی برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.