برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان حاضر شد و اظهار کرد: امروز بازی مهمی داشتیم چون مجبور بودیم بعد از شکست مقابل السد، خود رای برای برد در لیگ داخلی آماده کنیم. از لحاظ تئوری نه ولی این برد، برد قهرمانی ما بود که توانستیم به قهرمانی بیش از پیش نزدیک شویم و آماده داربی شویم. به بازیکنانم بابت پیروزی و کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. امروز کمی عصبی بودیم که بخاطر بازی دادن به پنج بازیکن جدید بود.

او درباره بازی دادن به هافبک بازیساز مطلق گفت: مهاجمان ما منشا و علیپور هستند همچنین هافبک‌های تهاجمی ما احمدزاده، امیری هستند و هافبک‌های دفاعی ما محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا هستند. من نمی‌دانم مشکل شما کجای این ترکیب است. ما چگونه هافبک تهاجمی نداریم؟ فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی چه هستند؟ امروز سیامک نعمتی گل زد و وحید امیری نیز بازی کرد.

برانکو درباره داربی و همچنین برد ۴ گله استقلال پیش از این دیدار مهم گفت: موضوع استقلال از فردا برای ما مطرح خواهد شد. امروز بازی ما با استقلال خوزستان بود و درباره این بازی از من سوال شود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی ندادن به مسلمان گفت: درباره داربی از فردا صحبت خواهم کرد و اینکه چه بازیکنی در این بازی حضور خواهند داشت باید بگویم که همه بازیکنان کاندیدای حضور در این دیدار هستند. نسبت به محسن مسلمان، اولویت من بشار رسن است. فرشاد احمدزاده، وحید امیری و سیامک نعمتی نیز جزو اولویت‌های من است. سیامک نعمتی بازیکنی است که به کار تیم می‌آید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.