در دومین روز از رقابت های جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر که با حضور ۲۰۲ شمشیرباز و به میزبانی لهستان برگزار شد از مرحله یک هشتم نهایی و در دیدار تمام ایرانی علی پاکدامن موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۷ مجتبی عابدینی را شکست دهد و به جمع هشت شمشیرباز برتر راه یابد.

پاکدامن در دیدار نخستش در دور اصلی ۱۵ بر ۷ از سد میکلوس پچ از رومانی گذشت و در دور بعد موفق شد دیمیتری دانیلنکو شمشیرباز مطرح روسیه را ۱۵ بر ۷ شکست دهد و پس از شکست عابدینی در مرحله یک هشتم نهایی باید برای صعود به جمع چهار نفر برتر به مصاف آنداس زاتماری قهرمان جهان و المپیک از مجارستان برود.

مجتبی عابدینی هم در نخستین دیدارش فرانچسکو بونسانتو از ایتالیا را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست لوکا کوراتولی از ایتالیا را با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ از پیش رو بردارد و به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر راه یابد اما با شکست  برابر علی پاکدامن به عنوات سیزدهم دست یافت.

محمد رهبری هم که در اولین دیدارش ۱۵ بر ۱۳ توانست گئورگ یانک از رومانی را شکست دهد در دومین گام برابر آندراس زاتماری شمشیرباز عنوان دار مجارستانی با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۴ شکست خورد و در رده بیست و نهم ایستاد.

فرزاد باهر ارسباران هم با شکست ۱۵ بر ۶ در نخستین دیدارش برابر ال درشویتز از آمریکا از گردونه رقابت ها کنار رفت‌.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.