پس از شکست ۳ بر یک تیم پرسپولیس مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا، برخی انتقادات نسبت به عملکرد علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس شکل گرفت که مهم ترین و جنجالی ترین آنها از سوی وحید قلیچ، دروازه بان اسبق سرخپوشان بود.

بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس، درباره این مسائل اینطور واکنش نشان داد: من درباره عقیده آنها هیچ چیزی نمی گویم. بعضی اوقات سخت است که دروازه بان باشید و باید بازی تحت فشار را تجربه کنید. من فکر می کنم بیرانوند هیچ اشتباه بزرگ یا مهمی در طول دیدار با السد نداشت. تنها چیزی که باعث این صحبت ها شده، شکست خوردن ما و نتیجه کلی بازی است و این هم طبیعی است که هواداران از نتیجه راضی نباشند. علیرضا گلر خوبی است و لحظات بسیار خوبی را تا به حال برای ما به ارمغان آورده است.

رادو درباره شرایط فعلی تیم پس از این بازی آسیایی اظهار داشت: همه چیز در حال حاضر خوب است. باخت هم یکی از قسمت های طبیعی فوتبال است. ما اعتماد به نفسمان را از دست نمی دهیم و تنها یک روز بد مقابل السد داشتیم. فکر می کنم السد یکی از بهترین و قوی ترین تیم های خاورمیانه است و آنها مقابل ما خیلی عالی ظاهر شدند. ما در ورزشگاه آزادی یک شانس خوب داریم تا به آنها نشان دهیم که باخت در دوحه، تنها یک اتفاق و یک روز بد بوده است.

او در خصوص کیفیت بازی ژاوی گفت: ما می دانستیم که السد بازیکنان خوبی دارد. ژاوی و پورعلی گنجی هم در بین آنها هستند و کیفیت بالایی دارند. آنها واقعا تیم خوبی هستند.

دروازه بان نیمکت نشین سرخپوشان که به گفته برانکو در دیدار مقابل استقلال خوزستان در چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد، در این باره گفت: من منتظر نظر نهایی برانکو هستم و باید ببینم او چه می گوید. در کل باید بگویم که رادو همیشه آماده است تا به پرسپولیس کمک کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.