آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران اظهار داشت: از اقدامات سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی تشکر می کنیم که خوب عمل کردند و مدبرانه به این اغتشاش خاتمه دادند.

وی تاکید کرد: از دستگاه قضائی می خواهیم که با این جنایتکاران که مرتکب قتل و تعرض به خانه ها، مغازه ها و ماشین های مردم شدند، اند به شدت و قاطعیت رفتار کند.

موحدی کرمانی گفت: مساله امنیت مساله ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت ان شاء الله مردم شریف ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان خواهند بود.

***حضرت مهدی (عج) در پیاده کردن عدل از حضرت زهرا (س) الگو می گیرد

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه اول نیزگفت: دفاع حضرت زهرا (س) از حق و ولایت الگوی برای حضرت مهدی (عج) است و وقتی ایشان می خواهد عدل را پیاده از حضرت زهرا (س) الگو می گیرد و در این زمینه الگوش از مادرش حضرت زهرا است.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار کرد: حضرت مهدی (عج) می فرماید من از جده ام زهرا (س) الگو می گیرم و به جده ام تاسی می کنم. 

وی ادامه داد: الان که دوران غیبت امام زمان (عج) است که حضرت مسئولتی ندارد و آنچه من از این حدیث می فهمم این است که حضرت وقتی ظهور کرد، می خواهد دنیا را پر از عدل و داد می کند، بعد از آنکه پر از ظلم و ستم شده باشد. 

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه با چه شیوه ای، طریقی و طرحی حضرت مهدی (عج) دنیا را پر از عدل و داد می کند، گفت:حضرت مهدی (عج) در این رابطه از جده اش حضرت زهرا (س) الگو می گیرد. تمام برنامه هایی که می خواهد برای پیاده کردن و تثبیت عدل انجام دهد الگو از حضرت زهرا می گیرد.

وی افزود: چه کسی سراغ دارد که دفاع از دین و حق و ولایت به اندازه حضرت صدیقه باشد، در حالیکه نمی توانست راه برود و به شوهرش می گوید مرکبی تهیه کن تا به سراغ بی خبران و غافلان بروم و آنها را بیدار کنم که متاسفانه این کار صورت نمی گیرد.

خطبه نماز جمعه تهران افزود: حضرت زهرا (س) به زنانی که برای عیادت ایشان آمده اند سخنانی می گوید که تکان دهنده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.