یونیسف اعلام کرد که 'جاستین فورسایت'، معاون اجرایی این سازمان متهم است بین سالهای 2011 تا 2015 که در شاخه انگلیسی سازمان 'نجات کودکان' فعالیت می کرد، با برخی کارکنان زن روابط غیر اخلاقی داشته است. 
در این بیانیه آمده است که &#۳۹;هنریتا فر&#۳۹; مدیر یونیسف بلافاصله با استعفای معاون خود موافقت کرده است. 
فورسایت - تبعه انگلیس- که از 2 سال قبل در یونیسف مشغول به فعالیت است، ضمن ابراز تاسف از رفتار خود، گفت آمادگی دارد به طور حضوری از زنانی که رفتار ناشایست با آنان داشته است، عذر خواهی کند. 
صندوق کودکان ملل متحد (United Nations emergency Children&#۳۹;s Fund) که بیشتر به نام اختصاری آن یونیسف خوانده می‌شود و مقر آن در نیویورک قراردارد، در۱۱ دسامبر ۱۹۴۶ به توصیه شورای اقتصادی و اجتماعی ملل متحد و تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای فراهم ‌کردن غذا و خدمات بهداشتی-درمانی برای کودکان در کشورهایی که بر اثر جنگ جهانی دوم تخریب شده بودند، ایجاد شد.
در اکتبر ۱۹۵۳ مجمع عمومی ملل متحد این سازمان را به عنوان یکی از ارکان دائمی سازمان ملل شناخت و نام آن را از صندوق بین‌المللی اضطراری کودکان سازمان ملل به نام فعلی تغییر داد. فعالیت‌های یونیسف عمدتاً در جهت ارائه کمک‌های لازم و حمایت از کودکان کشورهای در حال توسعه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.