بوکس

 

تورنمنت بین‌المللی بوکس ۲۰۱۸ بلغارستان عصر امروز(دوشنبه) ۳۰ بهمن و بعد از اتمام مراسم قرعه‌کشی آغاز شد که دو نماینده ایران در همین روز به روی رینگ رفتند و حاصل کار آنها دو برد و صعود به مرحله یک‌چهارم بود.

در آغاز رقابت‌های بین‌المللی بوکس در شهر "صوفیه" بلغارستان که با حضور ۲۶ کشور در جریان است، دو نماینده ۵۲ و ۹۱ کیلوگرم ایران در روز نخست به مصاف حریفانشان رفتند و صاحب دو پیروزی ارزشمند شدند.

ابتدا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمان‌فرد بوکسور جوان تیم ملی ایران، در مبارزه نخست خود به مصاف "آبای کواندیکوف" از قزاقستان رفت و مقابل حریف به برتری رسید. او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

همچنین دیگر مشت‌زن ایران در وزن ۹۱ کیلوگرم سالار غلامی بود. او در دور نخست برابر "مهدی بوروس" از مراکش قرار گرفت که توانست به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. غلامی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی باید از سد بوکسور کشور میزبان (بلغارستان) بگذرد.

اما فردا(سه‌شنبه) یکم اسفند در دومین روز این رقابت‌ها، سجاد محمدپور بوکسور سبک وزن تیم ملی در وزن ۵۶ کیلوگرم، روی رینگ می‌رود و در نخستین مبارزه خود مقابل حریفی از اوکراین قرار میگیرد.

اما سید دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجادکاظم‌زاده در ۶۹ کیلوگرم، سید شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در ۹۱+ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که از روز چهارشنبه دوم اسفند، در دور مقدماتی به مصاف حریفانشان می‌روند.

سرمربیگری تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران بر عهده اکبر احدی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.