نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا مدعی است که یونگ‌هونگ لی، مالک باشگاه میلان به دلیل داشتن بدهی‌های سنگین بخشی از اموال و دارایی‌های خود را در سایت تائوبائو (یک سایت حراج اینترنتی در چین مانند eBay) به فروش خواهد گذاشت.

این نخستین باری نیست که سؤالاتی درباره وضعیت مالی مالک میلان مطرح می‌شود چرا که دو نشریه نیویورک تایمز و سوله ۲۴ هم هر کدام جداگانه با انجام تحقیقاتی، به کاهش پیدا کردن بودجه و سرمایه این مرد چینی اشاره داشته‌اند.

اکنون اما نشریه کوریره دلاسرا یک گام فراتر رفته و مدعی شده که وضعیت مالی یونگ‌هونگ لی بدتر از تخمین‌های قبلی و در واقعا او ورشکسته شده است.

در همین راستا، این نشریه نوشته است که دستور حراج شرکت ژوهای ژونگفو - شرکتی که یونگ‌هونگ‌لی ۱۱.۳۹ درصد از سهام آن را به ارزش ۶۰ میلیون یورو در اختیار دارد - توسط دادگاهی در شهر شنزن چین صادر شده است تا بدهی او به بانک‌‌های جیانگسوی و کانتون چین تسویه شود.

چندی پیش نیز کمیسون کنترل امنیت چین اعلام کرد که یکسری تحقیقات را برای رسیدگی به فعالیت‌های غیرقانونی یکی از شرکت‌های یونگ‌هونگ‌لی که چندین ماه از اعلام ورشکستگی‌اش خودداری کرده، انجام داده است.

یونگ‌هونگ‌لی در ابتدای سال ۲۰۱۷ باشگاه میلان را در ازای ۷۴۰ میلیون یورو و با گرفتن وام‌های با بهره بالا از بانک‌های آمریکایی از سیلویو برلوسکونی خرید و حالا گفته می‌شود که او نمی‌تواند این وام را پس بدهد و علاوه بر آن به خاطر پرداخت نشدن بازپرداخت وام‌هایش از دو بانک چین نیز تحت پیگرد واقع و اموالش در حراج اینترنتی به فروش گذاشته شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.