البحرین الیوم گزارش داد، جنبش آزادی و دمکراسی (حق) روز گذشته با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن چهار جوان بحرینی این رژیم را مسئول این جنایت دانست.

منابع بحرینی خبر شهادت میثم علی ابراهیم، حسن علی عباس البحرانی، السید قاسم السید خلیل، السید محمود السید عادل و غرق کردن اجساد آنها در دریا را منتشر کردند.

جنبش حق در این بیانیه افزود: شهدای مذکور توسط عوامل رژیم آل خلیفه تحت تعقیب بودند که به داخل دریا انداخته و توسط تیم مرگ این رژیم کشته شدند.

این بیانیه با تکریم از شهدای مذکور آنها را شهدای وطن نامید و از مردم بحرین برای شرکت در تشییع جنازه آنها و ابراز همدری با خانواده های آنها دعوت به عمل آورد.

گروه های انقلابی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن چهار جوان انقلابی که پیش از این قصد خروج از کشور از مرزهای آبی را داشتند و انکار خبر شهادت آنها از سوی مقامات رسمی، اعلام کردند: شواهد حاکی از به قتل رسیدن چهار جوان توسط عوامل رژیم آل خلیفه وانداختن اجساد آنها در دریا برای مخفی نگه داشتن این جنایت است این در حالی است که اطلاعات برخی منابع دیگر حاکی از مخفی کردن اجباری چهار شهید مذکور و بی خبری از احوال آنها به مدت بیش از یک هفته می باشد.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تا کنون با بحران ناشی از نارضایتی های عمومی ناشی از ظلم رژیم آل خلیفه مواجه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.