یورگن کلوپ کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه پورتوی پرتغال در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پاسخ به سؤالی درباره اظهارنظر اخیر بازیکن تیمش دژان لوورن، آغاز کرد.

لوورن گفته است که تمام تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا از رویارویی با لیورپول واهمه دارند و کلوپ در این باره گفت: فکر نمی‌کنم که دژان یک روز صبح از خواب بیدار و از پنجره اتاق خوابش دیده باشد که همه مردم از لیورپول می‌ترسند! راستش را بخواهید هیچ تیمی دوست نداشت که در این مرحله با پورتو روبه‌رو شود اما این هم بخشی از مسئولیت ماست که به سؤالات شما خبرنگاران جواب بدهیم. ما هم اگر روز، روزمان باشد تیم بسیار قدرتمندی هستیم اما برای این بازی باید بی‌نهایت قوی باشیم تا از پورتو نتیجه بگیریم. آنها تیمی واقعاً باتجربه، فیزیکی، سرسخت و دارای بازیکنان بزرگ و با برنامه هستند. ما هم اما روی این بازی تمرکز داریم و برای آن آماده شده‌ایم. تابستان سال پیش رؤیای بازی در لیگ قهرمانان را داشتیم و حالا در آن حضور داریم. مرحله یک هشتم نهایی جای تیم‌های واقعاً بزرگ است.

کلوپ در ادامه در پاسخ به سؤالی دیگر درباره برنامه لیورپول برای پر کردن جای خالی فیلیپه کوتینیو که تابستان امسال به بارسلونا فروخته شد هم اظهار داشت: حالا که کوتینیو رفته یکی دیگر جای او را می‌گیرد. البته کوتینیو بازیکن بزرگی است اما ما بدون هیچ مشکلی جایش را پر کرده‌ایم. همه بازیکنان ما شخصیت فوق‌العاده‌ای دارند و ما باید خودمان را با شرایط وفق دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.