حجت الاسلام حسن روحانی قرار است در این مراسم سخنرانی کند. رئیس جمهور در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تهران و در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال پیش رو سال موفقیت‌ها، افتتاح‌ها و شادمانی و سرور خواهد بود، اظهار داشت: در سال آینده باید همه بخش‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، مملو از نشاط و موفقیت‌های بزرگ باشد و این موفقیت‌ها را باید به خوبی به رخ بدخواهان خود بکشیم.

دکتر روحانی اضافه کرد: دولت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مردم عزیز ایران اسلامی پیمان می‌بندد که به آرمان‌ها و مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل، وفادار باشد.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شیراز سفر کرده بعد از زیارت حضرت شاهچراغ (ع) به جمع راهپیمایان پیوست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه متعلق به خود ملت است و به جناح و گروهی مربوط نیست، بیان کرد: حرکتی را که ملت ایران با راهبری امام خمینی (ره) آغاز کرد، تحولی را در ایران و منطقه به وجود آورد که تأثیرات بسیار زیادی داشته است.حضور مردم در چنین مناسبتی که متعلق به خودشان است این را نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند همین راه را با استقامت ادامه دهند و از امنیت و پیشرفت خود حمایت کنند.

آیت‎الله صادق آملی‌لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز در جمع راهپیمایی کنندگان تهران گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بوده است و هر ساله این اثر مهم بر راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سالهای گذشته مردم با حضور گسترده و باشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار ملی این کشور را نمایش دادند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.