القدس العربی گزارش داد، فعالان سوری در پایگاه‌های اجتماعی عکس‌هایی را منتشر و اعلام کردند که این عکس‌ها در هنگام دیدار عبدالجلیل السعید، مدیر دفتر رسانه‌های "تریبون سیاسی آستانه" با آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گرفته شده است.

صفحه "اسرائیل به عربی صحبت می‌کند" در فیس‌بوک تصاویری را از عبدالجلیل السعید در نشستی را منتشر کرد که در آن مسؤولان اسرائیلی از جمله سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

این صفحه با انتشار عکس‌های دیگری نیز اعلام کرد که این دو شخص به دیدار مخالفان سوری رفتند که پس از زخمی شدن در سوریه در حال درمان در اسرائیل هستند.

این صفحه اشاره کرد که سفر عبدالجلیل السعید به اراضی اشغالی به همراه یک هیئت رسانه‌ای عربی صورت گرفت.

این سفر انتقاد شدید فعالان سوری را به دنبال داشته است که این مساله عبدالجلیل السعید را واداشت که با گفتن این سخنان به توجیه سفر خود بپردازد.

وی گفت: نمی‌خواهم به کسانی که دشنام می‌دهند و من را خائن می‌دانند پاسخ دهم اما حقیقت را هم می‌گویم که من باورهایم را پنهان نمی‌کنم و من نظرات خود را پیشتر در رسانه‌ها مطرح ساختم. ایران دشمن من است نه اسرائیل.

وی در توئیت‌های دیگری نیز گفته بود: اسرائیل دشمن نیست و اقداماتی که در مرزها انجام می‌دهد تلاش بزرگی است که باید از آن تشکر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.