فرزاد مجیدیدرباره شکست تیمش برابر خونه به خونه بابل اظهار کرد: به نظرم بازی امروز پاک نبود و فحاشی در ورزشگاه زیاد بود. علاوه بر این زمین ورزشگاه مناسب برای برگزاری این بازی نبود و معلوم نیست به چه صورت مسئولان اجازه بازی در این زمین نامناسب را می دهند. 

ورزشگاه بابل برای برگزاری بازی محلی هم مناسب نیست 

او ادامه داد: تیم خونه به خونه بابل به لیگ برتر صعود نمی کند اما اگر هم این اتفاق رخ بدهد این تیم نمی تواند برابر تیم های لیگ برتری در این زمین بازی کند. این زمین برای برگزاری بازی محلی هم مناسب نیست. همچنین این ورزشگاه امنیت ندارد و از اول بازی هم به ما فحاشی می کردند. این ورزشگاه هیچ امکاناتی از جمله نیمکت برای نشستن ندارد. من نمی گویم که وضعیت زمین برای تیم ما فقط نامناسب است. به هر حال در این ورزشگاه نمی شود بازی کرد. 

مجیدی بیان کرد: برخی از افراد هم فحاشی کردند که به آنها خسته نباشید می گویم. به هر حال بهتر است فوتبال پاک ارائه بدهند. در مجموع فقط مسئولان قصد داشتند دربی مازندران به هر صورت برگزار شود . اتفاقات عجیبی در بابل رخ می دهد و ورزشگاه بابل شرایط میزبانی را ندارد. 

مقصر فحاشی به من را همه می شناسند 

سرپرست تیم نساجی قائمشهر در پایان خاطر نشان کرد: فردی که به تماشاگران خط می دهد تا مرا فحش بدهند را همه می شناسند. او بداند این فحش ها به خودش بازمی گردد. ما به کار خود ادامه می دهیم و مصمم هستیم که به لیگ برتر صعود کنیم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.