اسدالله عباسی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم اهدای سند روستایی در روستای بیجارگاه علیا بخش کلاچای شهرستان رودسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی، اظهار کرد: عزت و اقتدار و امنیت موجود در کشور مرهون خون و از خودگذشتگی شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا برای رضای خدا، حفظ و حراست از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند، افزود: مردم و مسئولان نیز امروز باید با داشتن بصیرت مسیر شهدا را ادامه دهند.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وجود مشکلات و نارسایی در برخی حوزه ها، ضمن عذرخواهی از وجود این نارسایی ها، گفت: همه مسئولان اعم از دولت، مجلس و سایر ارگان تلاش می کنند تا بتوانند این مشکلات را برطرف کنند.

وی در ادامه به وضعیت مطالبات چایکاران اشاره و تصریح کرد: دولت سهم خود را پرداخته کرده و بخشی از مطالبات چایکاران مربوط به مشارکت کارخانجات است که به همراه باقی سهم دولت پرداخت می شود.

 بهره برداری از سد پلرود در سال ۹۸

عباسی در ادامه تأکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان بهمن ماه جاری باقی مطالبات نیز تسویه می شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت سد پلرود از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبرداد و گفت: این سد براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده آبگیری و در سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر با اشاره به این تاکنون ۱۲۰ هزار جلد سند روستایی در گیلان صادر شده است، اظهار کرد: ۹۵ روستای شهرستان رودسر تحت پوشش صدور سند روستایی قرار دارند.

امیرکبیر حبیبی ادامه داد:  ۱۰ هزار و ۵۸جلد سند روستایی تاکنون در این شهرستان صادرشده و میانگین صدور سند روستایی در این شهرستان ۳۸ درصد است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.