ارطغرول ساغلام چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد افزود: دیروز‌ در نشست خبری هم گفتم که به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داریم و کسب این امتیاز کامل کمک زیادی به ما خواهد کرد.

ساغلام خاطر نشان کرد: روز دوشنبه هفته بعد در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازی می‌ کنیم و این برد ما را برای آن بازی آماده کرد.

وی یادآور شد: امروز سعی کردیم سازماندهی شده حمله کنیم و احساس می‌ کنم بیش از ۸۰ درصد مالکیت توپ دست ما بود و این برای ما خیلی خوب است ولی باید موقعیت‌های بیشتری ایجاد می ‌کردیم.

وی تأکید کرد: به غیر از گلی‌ که حریف زد، توپ دیگری روی دروازه ما نیامد و در نهایت با صبر و حوصله امتیازات این بازی را کسب کردیم.

سرمربی ترک تراکتورسازی اظهار کرد: به ‌همه بازیکنانم و به هواداران تبریک می ‌گویم و به هواداران می‌ گویم از این به بعد نتایج‌ خوبی کسب‌ خواهیم ‌کرد.

ساغلام عنوان داشت: لیگ را کنار می‌ گذاریم و فعلاً به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فکر می‌کنیم ان‌شاءالله دوشنبه یک بازی لایق در حد تراکتورسازی انجام دهیم و بتوانیم با شایستگی نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

** مربی تیم گسترش فولاد: سوت زدن داور تحت فشار هواداران بود

به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت‌ زاده، مربی تیم گسترش فولاد نیز با بیان اینکه بازی خوب و در عین حال سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: توقع داشتیم برای این بازی از یک داور بهتر استفاده می کردند چرا که به نظر می ‌رسید بعضی مواقع بازی از دست داور خارج می شد.

فلاحت زاده خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی دست یابیم، اما بازیکنان کلیدی ما مصدوم بودند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، به همین دلیل مجبور شدیم از بازیکنان امید و جوانان خود استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انتقاد از بازیکنان امید تیم که نتوانستند انتظارات کادر فنی تیم را برآورده کنند، اظهار کرد: در دقیقه ۹۳ یک موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم که از این موقعیت استفاده نکردیم.

وی در ادامه یادآور شد: تراکتورسازی یک تیم مردمی بوده و هواداران این تیم با شور و شوق خود باعث هجومی‌ کار کردن این تیم در بازی های خانگی می شوند.

فلاحت زاده با بیان اینکه حضور فرزاد حاتمی در ترکیب تراکتورسازی قدرت نفوذی این تیم را افزایش داد، توضیح داد: این تیم ارسال‌های زیادی از چپ و راست و به خصوص توسط محمد ایرانپوریان انجام داد که برای ما خطرساز شد لذا ما مدافع به زمین آوردیم و تا حدودی توانستیم این ارسال‌ها را خنثی کنیم، اما از سمتی که پوشش ضعیف بود تراکتورسازی به گل رسید.

تیم تراکتورسازی در بازی امروز خود ۲ بر یک همشهری خود تیم گسترش فولاد را از پیش رو برداشت ولی این پیروزی تا پایان بازی های امروز تاثیری در جایگاه هر کدام از تیم ها در جدول لیگ برتر فوتبال نداشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.