برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان به نشست خبری آمد و  به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم

حق داریم که خیلی خوشحال باشیم از این برد. در یک بازی سخت بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه‌ای عالی گرفتیم.ما این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم و به نظرم کارمان را به خوبی انجام دادیم. این بهترین پیش بازی ما قبل از بازی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما بزرگ‌ترین قدم خود را برای قهرمانی برداشتیم. طبیعی است انتظار داریم در بازی‌های بعد هم نتایج و بازی‌های جذاب این‌چنینی را انجام بدهیم.

در فشردگی بازی ها، نشان دادیم چه نیمکت خوبی داریم

به هیچ وجه حریف‌مان را دست‌کم نگرفتیم. آنها خوب بازی کردند و به نظرم ما هم خیلی خوب بودیم که برنده شدیم. آنها در اهواز با سه بازیکن جدیدشان به مصاف فولاد رفتند و البته طبیعی است که خسته باشند، چون بازی‌های فشرده‌ای داشتند. ما هم در بازی‌های لیگ قهرمانان بازی‌های فشرده‌ای داشتیم، اما به خوبی از آن فشردگی عبور کردیم و از این به بعد هم باید این روند را ادامه بدهیم، چراکه لیگ فشرده‌تر می‌شود و ما در لیگ قهرمانان هم بازی داریم. ضمن اینکه ابتدای فصل با فشردگی بازی‌های ما لیگ قهرمانان آسیا، در آن مقطع نشان دادیم که چه نیمکت خوبی داریم و اکنون هم خوشحالیم که کمال شرایطش خوب است و به ترکیب برگشت تا تیم‌مان کامل‌تر شود.

از نفت آبادان شناخت کافی داشتیم

دو بار در این فصل با آنها بازی کردیم و خیلی خوب نفت را می‌شناختیم. بازی‌شان مقابل فولاد را هم دیده بودیم. البته پرسپولیس کاری به حریف ندارد و در هر بازی فلسفه فکری خود را دنبال می‌کند. ما قبل از هر بازی نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان نشان می‌دهیم و در نهایت آنها در زمین نتیجه را رقم می‌زنند. پرسپولیس قهرمان ایران است و فرقی ندارد در داخل خانه بازی کنیم یا خارج از خانه و برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و به حریف احترام می‌گذاریم.

مگر شما در تیمم جاسوس دارید؟

شما از کجا می‌دانید نوراللهی آماده نیست. آیا شما در تیم ما جاسوس دارید که در مورد این مسائل به شما گزارش می‌دهد؟ ما مدام در تمرین هستیم و نوراللهی با ما به طور مداوم تمرین کرده است با توجه به شرایط او و مسابقه 15-10 دقیقه در هر بازی به او فرصت می‌دهیم و خوشحالیم که به جمع ما برگشته من تصمیم گرفتم نوراللهی بازی کند، ما سیامک نعمتی را هم داریم و در شرایط خوب امکان انتخاب گسترده داریم.

***

در ادامه نشست برانکو در واکنش به تبریک خبرنگاران بابت قهرمانی پرسپولیس گفت:تیم ما هنوز قهرمان نشده است اما گام محکمی را امروز برداشتیم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.