به گزارش صداوسیما، آیت الله احمد جنتی در پاسخ به سوالی درباره حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن افزود: ۲۲ بهمن روزی است که توطئه‌ها را خنثی می‌کند، در واقع کاری که ۲۲ بهمن و حضور مردم در راهپیمایی این روز می‌کند هیچ تشکیلات، دستگاه و نهادی نمی‌تواند انجام دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۲۲ بهمن‌ها، ۹ دی‌ها و امثال آن سبب شده است این انقلاب ۴۰ سال پایدار بماند و دشمن نتواند کاری کند و همه توطئه‌ها خنثی شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: با توجه به روشن شدن این مطلب برای همگان که آمریکا پشت سر اغتشاشات اخیر بود، امسال این حضور باید پرشورتر باشد.

آیت الله جنتی گفت: آمریکایی‌ها با ناشی گری، حمایت خود را از اغتشاشات اخیر اعلام کردند و برای مردم معلوم شد این حرکت آمریکایی بود.

دبیر شورای نگهبان افزود: مسئله آمریکایی ها، براندازی نظام است که مسئله ساده و جزئی‌ای نیست، آن‌ها می‌خواهند ریشه‌ها را از بین ببرند و اوضاع به گونه‌ای رقم بخورد که نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران اسلامی را که خار چشم شان و استخوان در گلویشان هست، از بین ببرند، آنان با اسلام طرف هستند و می‌خواهند اسلام را از بین ببرند.

آیت الله جنتی افزود: مردم ما مدافع اسلام هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حمایت از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه و ادامه راه امام راحل است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امام خمینی (ره) ‌ و آرمان‌های ایشان در بین ما زنده است و زنده خواهد بود، گفت: یاران، پیروان و دوستداران امام راحل باید اهداف ایشان را پیگیری کنند و اصل برای امام (ره)، حفظ اسلام، جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی و حفظ اصول انقلاب بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: حرکت‌های ما باید حرکت‌های انقلابی باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.